خانه / تازه ها / دروغ بزرگ در معرفی قطعه ساز خودرو

دروغ بزرگ در معرفی قطعه ساز خودرو

به گزارش پشت پرده ، البته با توجه به آنكه طراحی قالب سازی نيز توسط خودشان انجام می یافت، به سرعت مسير توسعه را طي کردند تا جاییکه علاوه بر تبديل شدن به بزرگترین تولید کننده قطعات مخابراتی و دریافت عنوان برترین شرکت تولید کننده ، موفق به صادرات محصولات خود به اروپانیز شدند.
در اوایل سال ۱۳۷۰ و همزمان با داخلی سازی قطعات پیكان از اين شركت دعوت شد تا تولید قطعات خودرو را آغاز کند و به این ترتیب این دو دوست کارآفرین به عنوان سرمايه گذاران شرکتي منظم و دانش مدار به تولید پرداختند و با اصل قرار دادن کیفیت و بهره وری توسعه یافتند.
كروز در ابتدا، ساخت قطعات خودرو را با حدود ۴۰۰ نیروی انسانی در سایت  فعلي خود آغاز کرد و پس از ۱۵سال با راه اندازی سایت  فعاليت خود را گسترش داد. از آنجایی که کروز همواره آینده نگر است، با موج تحریم های اول علی رغم مشکلات پیرامون آن، سایت  تولیدی خود را در فضای ۱۷۰هزار مترمربع راه اندازی كرد تا آنجا که در حال حاضر و در شرايط نا بسامان كنوني اقتصاد كشور، زمينه ايجاد اشتغال برای بیش از ۱۲هزار سرمایه انسانی را به صورت مستقیم و حدود ۶۰هزار نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم آورده است.
کروز در همکاری با کمیته امداد حدود ۳۰۰۰ نفر سرپرست خانوار را جذب کرده و نکته حائز اهمیت اینکه ۷۰ درصد از نیروی انسانی شاغل در کروز را بانوان تشکیل داده اند.
کروز در این سال ها با بومی سازی بسیاری از قطعات استراتژیک در ۱۵ دسته محصول، وابستگی کشور به بیگانگان را کاهش داده و در حال حاضر ۳۰ درصد از قطعات مورد نیاز صنعت خودرو را تامین می کند. حتی ECU را در ۵ نسل داخلی کرده و روزانه ۳۵۰۰ NEW ECU که توانایی ساپورت خودروهای پیشرفته و اتومات را دارد، تولید کند.
افزایش سطح داخلی سازی قطعات به منظور افزایش اشتغالزایی، کاهش ارزبری و… اساس کار مجموعه کروزاست. در حال حاضر اين شركت حتی از خودروسازان داخلی هم جلوتر است و با وجود آنکه توليد قطعات را با مهندسی معکوس آغاز کرد، با هوش و ذكاوت اين دو کارآفرین برترین فارغ التحصیلان کشور را جذب و در سال های اخیر به توانایی طراحی قطعات خودرو همگام با دانش روز دنیا دست یافت. البته همچنان برای توسعه بومی سازی قطعات در حال همکاری با دانشگاه های شریف، امیرکبیر، تهران و سایر دانشگاه های معتبر هستند
بی شک این اقدامات به ضرر واردکنندگان و سودجویانی است که از طریق واردات جیب های خود را پر از دلارمی کنند و از مزايای سفرهای خارجی محروم مي شوند و به همین خاطر اقدام به تخريب فعاليت های اين شركت كردند تا با ايجاد دلسردی در ميان فعالان اقتصادی با ارزش اين مرز و بوم، بار ديگر به فكر تامين منافع خود باشند.
یکی از اقدامات آن ها افتراء و دروغ به فعالیت های اثربخش کروز است که با تشویش اذهان عمومی نسبت به این دو کارآفرین بزرگ که بدون هيچ گونه بدهی بانکی معوق، همه تعهدات ارزی خود را انجام داه اند و اين درحاليست كه خودشان تا گردن در بدهی های بانکی هستند.
علیپور وکشاورز از نظر آنها مقصرند چون کیفیت قطعات کروز بالاست ولی سفارشات آن ها در چین خاک می خورد و توانایی رقابت با قطعات داخلی را ندارند.
علیپور و کشاورز مقصرند چون نخبگان کشور را جذب، قطعات را بومی سازی کردند
علیپور و کشاورز مقصرندکارآفرین هستند و براي ۱۲۰۰۰ نفر ايجاد اشتغال کردند وعنوان بهترين کارفرماي تامین اجتماعی را دريافت كردند
علیپور و کشاورز مقصرند چون جلوی واردات یک میلیون ECU را که هر کدام صد دلار سود برای آنها داشت، گرفتند.
علیپور و کشاورز مقصرند چون با کمک محققان داخلی ایربگ را بومی سازی کردند و جلوی ۲میلیون واردات آن را گرفتند.
علیپور و کشاورز مقصرند چون همه سرمایه خود را در راه تولید ملی قرار دادند تا کار در کشور انجام شود
ازمسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی 🇮🇷به ویژه ریاست محترم قوه قضاییه در این شرایط حساس جنگ اقتصادی با آمریکای جنایتکار، همانند گذشته انتظار می رود با اقتدار نقشه شوم دشمنان تولید داخلی را در سال جهش تولید نقش بر آب کنند
چرا که جهش تولید فقط به وسیله کارآفرینان واقعی در کشور اتفاق می افتد

قبلی مرگ سازمان‌ها با عدم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین ارتباطات
بعد خلق ثروت از مواد اولیۀ معدنی جایگزین اقتصاد متکی به نفت

حتما ببینید

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی: حتما میتوانیم قطعه با کیفیت تولید کنیم

پرهیز از واردات قطعاتی که و سایلی که توان تولید داخلی آن وجود دارد سبب می شود که بتوانیم در میزان خارج شدن ارز از کشور صرفه جویی کنیم و بعلاوه با بومی سازی قطعات می توان انتقال دانش و فناوری را با کمترین هزینه و بیشترین بهره برداری انجام داد.

کانال تلگرام پشت پرده