کد خبر : 1083
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1399 - 11:02

جهانگیری از بخش کرونای بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کرد

جهانگیری از بخش کرونای بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کرد
Print Friendly, PDF & Email

معاون اول رییس جمهوری از بیماران بخش کرونای بیمارستان امام حسین (ع) بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش.baztabe-khabar.ir معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری صبح امروز  – شنبه – با حضور در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسین(ع) از بیماران بستری در بخش کرونا و عفونی این بیمارستان عیادت و از خداوند متعال برای آنان طلب شفای عاجل کرد.
وی در حین بازدید علاوه بر طرح پرسش‌هایی در خصوص تعداد بیماران بستری و نحوه ویزیت و درمان از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت.
جهانگیری  پس از استماع توضیحات کادر پزشکی و درمانی این مرکز درباره آموزش مراقبتی و درمانی حین بستری و خود مراقبتی پس از ترخیص از بیمارستان از زحمات جامعه پزشکی و درمانی کشور قدردانی کرد.
بازدید از کلینیک ویژه در حال احداث بیمارستان امام حسین(ع) و جلسه با مدیران و پزشکان از دیگر برنامه‌های جهانگیری در این مرکز آموزشی درمانی امام حسین(ع) است.
ویروس کرونا حدود سه ماه قبل  در ووهان چین شیوع یافت و امروز به بیش از ۱۹۸ کشور گسترش یافته است.
تاکنون ۵۹۶ هزار و ۷۲۳ نفر در دنیا به این بیماری مبتلا شده اند. در حالی که کشورهای واقع در شرق آسیا از جمله چین کره جنوبی و ژاپن توانسته اند این ویروس را مهار کنند اروپا و آمریکا به شدت با این ویروس درگیر شده اند و برخی مقامات این کشورها هم  دچار این ویروس شده اند.
ایران هم از اواخر بهمن ماه با این ویروس درگیر شده است و  تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد  ۲۳۷۸ نفر جان خود را از دست داده اند و ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.