کد خبر : 1171
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 فروردین 1399 - 10:24

آغاز جداسازی کابین رانندگان از مسافران در اتوبوس های بی آرتی

آغاز جداسازی کابین رانندگان از مسافران در اتوبوس های بی آرتی
Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: برای حفظ ایمنی و سلامت رانندگان و مسافران اتوبوس آغاز به جداسازی کابین رانندگان اتوبوس از مسافران در اتوبوس های بی آر تی کرده ایم.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر مهندس محمود ترفع با اعلام اینکه خود را در قبال تامین امنیت و سلامت رانندگان و مسافران متعهد می دانیم، افزود: به این منظور کار جداسازی کابین رانندگان اتوبوس از مسافران را در اتوبوس های بی آر تی آغاز کرده ایم و به زودی این تفکیک را در همه اتوبوس های پایتخت اجرا می کنیم.
وی به اختصاص نسل جدید ماسک های ضد ویروس به همه رانندگان اتوبوس و استفاده از افشانه های ضد عفونی کننده در تمام اتوبوس های پایتخت اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینها نسبت به ضد عفونی کردن اتوبوس در ابتدا و انتهای خطوط بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت اقدام می کنیم تا از رعایت ضوابط بهداشتی و تامین امنیت همکاران خود و مسافران اطمینان حاصل کنیم.

ترفع با توصیه به شهروندان برای اینکه تا جای ممکن از نشستن در ردیف اول و پشت سر راننده اجتناب کنند، افزود: هر قدر مسافران فاصله بین خود و راننده و نیز مابین خودشان را رعایت کنند، احتمال انتشار ویروس و ابتلا به بیماری را کاهش می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.