کد خبر : 1186
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 فروردین 1399 - 11:16

عوامل کشتار خرس قهوه ای در ‌ارومیه شناسایی و دستگیر شدند

عوامل کشتار خرس قهوه ای در ‌ارومیه شناسایی و دستگیر شدند
Print Friendly, PDF & Email

ارومیه – مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: عوامل شکار، آزار و کشتار بی رحمانه خرس قهوه ای در یکی از روستاهای ارومیه دستگیر شدند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر  به نقل از محیط زیست آذربایجان غربی، مهران نظری از دستگیری کشتار بی رحمانه خرس قهوه‌ای در ارومیه خبر داد و افزود: عصر روز شنبه نهم فروردین، مأموران یگان حفاظت محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست این استان با همکاری مأموران نیروی انتظامی و اطلاعاتی عوامل کشتار خرس قهوه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: حفاظت از عرصه‌های طبیعی و جانداران و تنوع زیستی، از وظایف ذاتی سازمان محیط زیست است و این متخلفان برای بررسی و پیگیری پرونده، تحویل مقامات قضائی شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی افزود: در راستای حفظ گونه‌های جانوری، به خصوص گونه‌های در معرض خطر، که خرس قهوه‌ای نیز یکی از این گونه هاست مأمورین یگان حفاظت محیط زیست با هر گونه تخلف زیست محیطی طبق ضوابط و مقررات محیط زیست برخورد خواهند کرد.

وی از مردم دوستدار محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه آزار و آذیت حیوانات و تخریب محیط زیست مراتب را به نزدیک ترین ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.