کد خبر : 1202
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 فروردین 1399 - 11:57

جهش تولید می تواند دشمنان را ناامید کند/ظرفیت‌ها باید هم جهت شوند

جهش تولید می تواند دشمنان را ناامید کند/ظرفیت‌ها باید هم جهت شوند
Print Friendly, PDF & Email

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: با تحقق شعار سال و برطرف کردن مشکلات اقتصادی و اشتغال می‌توانیم در مقابل فشارهای بیگانگان بایستیم و آنها را ناامید کنیم.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر ابوالفضل عمویی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شعار سال ۹۹ اظهار داشت: جهش تولید در راستای شعار سال قبل یعنی رونق تولید است که یک هدف بزرگ را در اقتصاد ملی ما فعال می‌کند و باعث می‌شود که بسیاری از مشکلات برطرف شود.

وی افزود: با فعال شدن واحدهای تولیدی در سراسر کشور بحث اشتغال و امنیت اقتصادی که در سال‌های گذشته بسیار ما را با مشکل روبرو کرده است، مورد توجه قرار گرفته و اهتمام هرچه بیشتر به تحقق شعار سال می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

منتخب مردم تهران در مجلس با بیان اینکه طرح این شعار نشان دهنده اهتمام رهبر معظم انقلاب به رفع مشکلات کشور است، گفت: شعار سال کمک می‌کند همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که وجود دارد هم‌جهت شده و در یک راستا و به سمت هدفی مشخص قرار بگیرد.

عمویی افزود: امیدواریم در سال جاری توجهات مردم به مسئولان در یک راستا به سمت جهش در تولید باشد که در این شرایط می‌توانیم امیدوار باشیم اقتصاد کشور پویا و قوی خواهد شد.

وی افزود: با تحقق شعار سال و برطرف کردن مشکلات اقتصادی معیشتی و اشتغال می‌توانیم در مقابل فشارهای بیگانگان که در سال‌های گذشته بیشتر از قبل هم شده است، بایستیم و آنها را ناامید کنیم.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه با جهش تولید می‌توانیم با قدرت در مقابل زیاده خواهی‌های نیروهای خارجی بایستیم، گفت: اگر این شعار به طور کامل پیگیری و محقق شود دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهیم گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.