کد خبر : 2488
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 10:59

۱۲۳۳ کارمند نوکیا اخراج می‌شوند

۱۲۳۳ کارمند نوکیا اخراج می‌شوند
Print Friendly, PDF & Email

شرکت نوکیا تصمیم دارد ۱۲۳۳ کارمند خود را در زیرمجموعه «آلکاتل لوسنت اینترنشنال» در فرانسه اخراج کند. به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آی‌بی‌تایمز،  شرکت نوکیا تصمیم دارد ۱۲۳۳ کارمند خود را در زیرمجموعه «آلکاتل لوسنت اینترنشنال» در فرانسه  اخراج کند و این رقم برابر یا یک سوم کارمندان این شرکت است.

Print Friendly, PDF & Email

شرکت نوکیا تصمیم دارد ۱۲۳۳ کارمند خود را در زیرمجموعه «آلکاتل لوسنت اینترنشنال» در فرانسه اخراج کند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آی‌بی‌تایمز،  شرکت نوکیا تصمیم دارد ۱۲۳۳ کارمند خود را در زیرمجموعه «آلکاتل لوسنت اینترنشنال» در فرانسه  اخراج کند و این رقم برابر یا یک سوم کارمندان این شرکت است.

براساس اخبار منتشر شده، افزایش هزینه‌ها منجر به تصمیم‌گیری درباره اخراج کارمندان شده و این در حالیست که نوکیا اجازه نداشت تا ۵ سال پس از خرید شرکت هیچ کارمند فرانسوی را اخراج کند.

ضررهای شغلی عمدتاً بر بخش‌های تحقیق و توسعه در سایت‌های نوکیا در پاریس-ساکلی و لانیون تأثیر خواهد گذاشت.

نوکیا اظهار داشت: با تمرکز بر روی هزینه‌های لازم برای صنعت همچنان ضروری است، نوکیا پروژه‌ای را برای ساده‌تر کردن فعالیت‌های خود در فرانسه دنبال کند.

نوکیا با ارائه توضیحاتی یادآور شد: هدف ما دستیابی به یک مدل عملیاتی برای ارائه بهترین‌ها در سطح جهان، افزایش بهره وری R&D و چابکی برای تقویت جایگاه رقابتی شرکت و تضمین عملکرد بلند مدت است.

شرکت‌های فرانسوی زیرمجموعه نوکیا از جمله «رادیو فرکانس سیستمز»، «نوکیا بل لبز فرانسه» و «آلکاتل سابمارین نتورک» شامل تعدیل نیروی کار نمی‌شوند.

در ماه آوریل این شرکت اعلام کرد که به دنبال کاهش ۵۰۰ میلیون یورویی (۵۶۰ میلیون دلار) تا پایان سال جاری است.

نماینده نوکیا گفت: اجرای برنامه کاهش هزینه از قبل در برخی کشورها آغاز شده است و اکنون این پروژه بر عملکرد نوکیا در فرانسه تأثیر گذاشته است.

تیری بویزون، رئیس نوکیا در فرانسه گفت: نوکیا به عنوان یک پایه بزرگ در زمینه تحقیق، توسعه، فروش و خدمات، همچنان در فرانسه مشغول به کار است، این امر به ما امکان می‌دهد تا پروژه‌های مشتریان خود را بطور مؤثر توسعه دهیم و اجرا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.