کد خبر : 2796
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1399 - 11:03

کمپانی آلمانی مرسدس یک هیولای قدرتمند معرفی میکند/بلک سریزر جدید+تصاویر

کمپانی آلمانی مرسدس یک هیولای قدرتمند معرفی میکند/بلک سریزر جدید+تصاویر
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش نبض بازار؛بلک سریز جدید یک رکورد تازه را نیز همراه خود دارد! این خودرو تبدیل به قدرتمندترین محصولی شده که تا کنون وارد فاز تولید اقتصادی(با هدف ارائه به بازار) مرسدس بنز شده است.آ ام گ جی تی بلک سریز یکی از خاص ترین محصولات مرسدس بنز و البته برترین خودروهای جهان است که اخیرا تصاویر مدل ۲۰۲۱ آن

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش نبض بازار؛بلک سریز جدید یک رکورد تازه را نیز همراه خود دارد! این خودرو تبدیل به قدرتمندترین محصولی شده که تا کنون وارد فاز تولید اقتصادی(با هدف ارائه به بازار) مرسدس بنز شده است.آ ام گ جی تی بلک سریز یکی از خاص ترین محصولات مرسدس بنز و البته برترین خودروهای جهان است که اخیرا تصاویر مدل ۲۰۲۱ آن منتشر شده و علاقه مندان کلاس اسپرت را باردیگر به تحسین خود واداشته است.بلک سریز جدید یک رکورد تازه را نیز همراه خود دارد! این خودرو با پیشرانه ۷۲۰ اسب بخاری خود تبدیل به قدرتمندترین محصولی شده که تا کنون وارد فاز تولید اقتصادی(با هدف ارائه به بازار) مرسدس بنز شده است.

آ م گ جی تی بلک سریز از موتور ۴ لیتری ۸ سیلندر توربودوقلو استفاده می کند و گشتاور آن نیز برابر با ۸۰۰ نیوتن متر محاسبه شده است. این مجموعه با یک جعبه دنده دوکلاچه ۷ سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. دمای موتور نیز با استفاده از اینترکولرهای بزرگ تر مدیریت شده است.

در آزمایش ها برای شاخص صفر تا ۹۶ کیلومتر، هیولای جدید مرسدس موفق شد طی ۳.۱ ثانیه این رکورد را ثبت کند. سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت نیز طی ۹ ثانیه ثبت شده است. بیشینه سرعت روی ۳۲۵ کیلومتر برساعت محدود شده است.

رینگ های ۱۰ پره استاندارد در محور جلو ۱۹ اینچی و در قسمت عقب ۲۰ اینچی انتخاب و با لاستیک های پایلوت اسپرت کاپ ۲ آر ام او از برند میشلن بطور اختصاصی هماهنگ شده اند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در طراحی ظاهری توجه ویژه ای به جزئیات اسپرت وجود داشته که مواردی مانند اسپویلر فیبرکربنی جلو، کانارد، هود اسکوپ(ورود هوا) روی درپوش موتور، رکاب اسپرت و باله عقب بسیار جلب نظر می کنند.

در قسمت کابین تمامی ویژگی های یک خودروی برتر و اصالت مرسدس بنز را براحتی می توان درک کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.