کد خبر : 4607
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 22:00

قیمت نقره دو برابر خواهد شد اما طلا نه

قیمت نقره دو برابر خواهد شد اما طلا نه
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده ،نقره و طلا دو تا از فلزات ارزشمند هستند که استقبال بسیار زیادی در میان سرمایه گذاران دارند. به طور معمول میان قیمت این دو فلز ارزشمند نسبت مشخصی بر قرار است اما گاهی نیز این نسبت بهم خورده و یکی رشد بیشتری از خود نشان می دهد.   نقره و

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده ،نقره و طلا دو تا از فلزات ارزشمند هستند که استقبال بسیار زیادی در میان سرمایه گذاران دارند. به طور معمول میان قیمت این دو فلز ارزشمند نسبت مشخصی بر قرار است اما گاهی نیز این نسبت بهم خورده و یکی رشد بیشتری از خود نشان می دهد.

 

نقره و طلا دو تا از فلزات ارزشمند هستند که استقبال بسیار زیادی در میان سرمایه گذاران دارند. به طور معمول میان قیمت این دو فلز ارزشمند نسبت مشخصی بر قرار است اما گاهی نیز این نسبت بهم خورده و یکی رشد بیشتری از خود نشان می دهد.

 

نقره در کنار استفاده از آن برای سرمایه گذاری، برخلاف طلا در صنعت نیز کربرد فراوانی دارد و این باعث شده تا همواره حرکت آن در کنار طلا نباشد و فاکتور های دیگری نیز در آن تاثیر داشته باشد.

 

پیتر هوگ کارشناس فلزات گرانبها معتقد است که به محض اینکه تقاضای صنعتی برای نقره افزایش یابد قیمت نقره به حدود ۳۵ تا ۴۰ دلار در هر انس خواهد رسید که حدودا دو برابر قیمت فعلی است.

 

وی در ادامه گفت که نقره دو عامل پیش راننده را در برابر خود دارد. یکی افزایش تورم و در نتیجه آن بالا رفتن قیمت طلا و نقره در کنار آن می باشد که انتظار می رود در سال آینده اتفاق بیافتد.

 

عامل دوم نیز مربوط به صنعتی بودن فلز نقره است. با بهبود اقتصاد و افزایش عملکرد صنایع تقاضای صنعتی برای نقره افزوده شده و در نتیجه آن قیمت نقره باز هم بالا تر خواهد رفت.

 

از این موضوع می توان نتیجه گرفت قیمت نقره به نسبت طلا افزایش بیشتری را تجربه خواهد کرد و سود بیشتری را عاید سرمایه گذاران بر روی این فلز می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.