کد خبر : 1466
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 فروردین 1399 - 17:27

درب‌های حرم مطهر رضوی تا آخر فروردین بسته می‌ماند/ تصمیمات بعدی متعاقبا اعلام می‌شود

درب‌های حرم مطهر رضوی تا آخر فروردین بسته می‌ماند/ تصمیمات بعدی متعاقبا اعلام می‌شود
Print Friendly, PDF & Email

هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته، درب‌های حرم مطهر رضوی بسته شد و طبق گفته مسؤولان، تا پایان فروردین تصمیمی برای بازگشایی نیست و در جلسات آینده برای آن تصمیم‌گیری می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر با گسترش ویروس کرونا در کشور و شیوع روزافزون آن، برای حفظ جان مردم، در اسفند ماه سال گذشته طرح توقف موقت حضور زائران در حرم مطهر رضوی رقم خورد و اجرایی شد.

این طرح با ادامه دار بودن شیوع بیماری کرونا همچنان اجرا می‌شود و سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی امروز اعلام کرد: تاکنون هیچ گونه تصمیم جدیدی برای بازگشایی حرم مطهر رضوی گرفته نشده است.

سید مهدی رضوی کیا خاطرنشان کرد: برای ادامه اجرای مصوبه توقف موقت حضور زائران در حرم مطهر رضوی، تابع تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا هستیم و هرگونه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری جدید در این زمینه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز امروز برگزار شد و حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، در این جلسه اظهار کرد: «راجع به اماکن مقدسه گفتم و تأکید کردم که این اماکن مقدسه فعلاً تا آخر فروردین مثل سابق تعطیل می‌ماند و اینکه برای ۳۰ فروردین به بعد چه خواهد شد، تصمیمی است که در جلسات آینده اتخاذ می‌کنیم و ۲۴ فروردین جلسه بعدی ما خواهد بود.»

بنابراین هنوز برنامه مشخصی برای بازگشایی حرم مطهر رضوی وجود ندارد و باید دید موج شیوع کرونا تا چه زمانی ادامه می‌یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.