کد خبر : 1500
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 فروردین 1399 - 16:10

علی حاجیان نژاد مدیر ناحیۀ نورد گرم تحقق ۹۸ درصدی برنامۀ تولید سالانه در نورد گرم

علی حاجیان نژاد مدیر ناحیۀ نورد گرم تحقق ۹۸ درصدی برنامۀ تولید سالانه در نورد گرم
Print Friendly, PDF & Email

همکاران ناحیۀ نورد گرم با تلاش و همدلی و با افزایش بهرهوری در زمینۀ تحقق اهداف سازمانی، در سال ۱۳۹۸ علاوهبر ثبت رکورد تولید ماهانه در فروردینماه به میزان ۵۰۰هزار و ۲۷۲ تن و تحقق بیش از ۹۸درصدی برنامۀ تولید سالانه، علیرغم محدودیتهای دوماهۀ مصرف گاز و کمبود تختال، موفق شدند رکورد سالانۀ بازده کیفی محصولات گرم را نیز بهبود بخشند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر ،  همچنین کاهش قابلتوجه ضایعات در خط نورد گرم و ثبت رکورد ماهانۀ صفر ضایعات در کلافپیچهای خط نورد گرم در اسفندماه از دیگر توفیقات ناحیۀ نورد گرم در این سال است.
نکتۀ قابلتوجه در کنار دستیابی به این رکوردها در ناحیۀ نورد گرم، افزایش چشمگیر تولید متوسط ماهانۀ محصولات گرم ضخامت پایین از ۱۷ درصد در سال ۹۷ به ۲۵ درصد در سال ۹۸ است.
اجرای موفقیت آمیز پروژه‌های جایگزینی درایوهای موتورهای اصلی کویلر ۳ و قفسۀ نورد F2 و همچنین پروژۀ ماشینکاری قفسه ها و نشیمن گاه رول در سکشن‌های نورد مقدماتی بدون همکاری خارجی، پروژۀ تعویض تیرکرینهای انبار تختال، پروژۀ تعویض PLC های خط کانوایر، پروژههای بومی‌سازی عرض‌سنج لیزری قبل VSB و ضخامت‌سنج نورد نهایی با منبع گاما از دیگر دستاوردهای مهم ناحیۀ نورد گرم در سال ۹۸ است. به امید آنکه شاهد موفقیتهای روزافزون این ناحیه در سال جدید نیز باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.