کد خبر : 1694
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 15:13

اوضاع امنیتی جنوب کرکوک بسیار بحرانی است

اوضاع امنیتی جنوب کرکوک بسیار بحرانی است
Print Friendly, PDF & Email

عضو اتحادیه میهنی کردستان عراق اعلام کرد: اوضاع امنیتی در مناطق جنوبی کرکوک بسیار بحرانی است و این به سبب تکرار حملات داعش است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر  به نقل از السومریه، ادریس حاج عادل عضو اتحادیه میهنی کردستان عراق اعلام کرد: اوضاع امنیتی در مناطق جنوبی کرکوک بسیار بحرانی است و این به سبب تکرار حملات داعش است.

وی امروز سه شنبه تاکید کرد: اوضاع به سبب خلاء امنیتی موجود در منطقه بسیار خطرناک است و تکفیری ها به راحتی از تپه های حمرین به وادی الشای و منطقه داقوق جابجا می شوند.

این عضو اتحادیه میهنی کردستان عراق بیان کرد: هفته جاری شاهد افزایش تحرکات و حملات داعش بودیم و ما بارها درباره این وضع هشدار داده بودیم.

این در حالی است که اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که در درگیری های روز گذشته میان داعش و نیروهای امنیتی در استان کرکوک شماری از نیروهای امنیتی عراق کشته و زخمی شده اند.

اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه خود از هلاکت ۲۳ تکفیری هم در جریان این درگیری ها خبر داد و اعلام کرد: نیروهای امنیتی موفق به رصد مخفیگاه داعشی ها  در وادی الشای که در داخل آن شماری از تکفیری ها حضور داشتند، شدند. در جریان این عملیات مخفیگاه داعش منهدم شد و ۲۳ داعشی به هلاکت رسیدند. همچنین در جریان این عملیات یک نفر از نیروهای امنیتی کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.