کد خبر : 1738
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 18:12

آغاز تولید ایران خودرو پس از تعطیلات بهاره با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

آغاز تولید ایران خودرو پس از تعطیلات بهاره با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی
Print Friendly, PDF & Email

مدیر خطوط مونتاژ گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز تولید در این مجموعه پس از تعطیلات بهاره و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از صدا و سیما علیرضا بخت آزما مدیر خطوط مونتاژ گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در روز‌هایی که روند تولید در ایران خودرو تعطیل بود مقدمات و هماهنگی برای آغاز تولید البته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شد به گونه‌ای که در ورودی‌های شرکت با نصب تجهیزات جدید، پاشش مواد ضدعفونی کننده روی کارکنان انجام می‌شود و تب سنجی نیز بر روی همه افراد صورت می‌گیرد.

وی افزود: در کنار فعالیت برای تحقق جهش تولید، سلامتی کارکنان نیز در اولویت است که با متوازن کردن نیروی انسانی و فاصله گذاری هوشمند ترتیبی اتخاذ کرده که هم تولید انجام و هم سلامتی کارکنان تأمین شود.

بخت آزما گفت: همه کارکنان در خطوط تولید موظف به استفاده از دستکش، ماسک و ژل‌های ضدعفونی کننده هستند ضمن این که فاصله گذاری‌های مناسبی در سالن غذاخوری کارکنان صورت گرفته و سلامتی کارکنانی که در سالن غذاخوری روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند با جداکننده سلفونی، تأمین می‌شود.

وی افزود: علاوه بر دادن بسته بهداشتی به کارکنان برای خانواده‌های کارکنان نیز بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی کننده مجزا در نظر گرفتیم و اهدا کردیم.

بخت آزما گفت: با ترتیبات صورت گرفته همچنین ضدعفونی دستگاه‌ها و ابزار‌های مورد استفاده خطوط تولید که به طور مداوم انجام می‌شود کارکنان از اطمینان خاطر در خطوط تولید برخوردارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.