کد خبر : 1819
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1399 - 16:22

با هدف کمک به زنان سرپرست خانوار در دوران بحران؛ آغاز کمپین «کرونان» توسط بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان

با هدف کمک به زنان سرپرست خانوار در دوران بحران؛ آغاز کمپین «کرونان» توسط بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان
Print Friendly, PDF & Email

همه می‌دانیم شیوع ویروس کرونا چقدر به مردم دنیا و کشور عزیزمان ایران آسیب زده است؛ از آسیب‌های جسمی گرفته (که در ایران تاکنون حدود ۸۰ هزار نفر را مبتلا و منجر به فوت حدود ۵ هزار نفر از هموطنانمان شده) تا آسیب‌های روحی و فشارهای مالی برای برخی از اقشار مردم. اما ما مردم ایران قدرتمند و مبارز ساخته شده‌ایم و برای این ادعا می‌توانیم به مبارزه‌ی کادر قهرمانِ درمان و هر قهرمانی که این روزها برای ساده‌تر شدن زندگی مردم، قرنطینه‌ی خود را شکسته است استناد کنیم تا با اطمینان بگوییم که ما شکست‌ناپذیریم.

Print Friendly, PDF & Email

باز تاب خبر ؛ در این میان، قهرمانان خاموش دیگری نیز در خط مقدم مبارزه با بحران قرار دارند که نه تصویرشان منتشر می‌شود نه اسمی از آنان هست؛ قهرمانان عرصه‌ی مهربانی و نیکوکاری. انسان‌هایی که در این بحران بزرگ، هر کدام در هر جایگاه و با هر توانی به میدان مبارزه با فقر و بیکاری آمده و با حمایت مستقیم و غیرمستقیم از اقشار ضعیف و نیازمند نشان داده‌اند که ما ایرانیان از هر بحرانی قویتریم. با این حال هنوز به مبارزان بیشتری در سنگر نیکوکاری نیازمندیم، چراکه با شیوع ویروس کرونا برخی اقشار همچون زنان سرپرست خانوار بیشترین آسیب را می‌بینند چون کسب‌وکار این عزیزان روزمزدی بوده و حالا اغلب خانه‌نشین شده‌اند.

بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان پس از اجرای موفق کمپین «سینِ امسال سلامتی» در اسفند ۹۸، حالا دومین کمپین خود در دوران شیوع کرونا تحت عنوان «کرونان» را با هدف تأمین مایحتاج زنان سرپرست خانوار کلید زده است. در این کمیپن قصد داریم به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، افزایش بیکاری و قطع شدن درآمد زنان سرپرست خانوار، این خانواده‌ها را در اولویت کمک‌های خود –به ویژه کمک‌های ماه مبارک رمضان- قرار دهیم تا با یاری و حمایت شما، از این بحران هم سربلند بگذریم.

«کرونان» اصطلاحی ترکیبی است از دو واژه‌ی «کرونا» و «نان». دو مفهوم مهم که امروز اساسی‌ترین دغدغه‌ی اقشار مختلف جامعه شده‌اند؛ به‌ویژه قشر زنان سرپرست خانوار که با شیوع ویروس کرونا، برای تأمین «نان» خود (به عنوان نماد معیشت) به مشکل برخورده‌اند. از این‌رو بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در کمپین جدید خود با ساخت ترکیب «کرونان»، منعکس‌کننده‌ی تأثیر شیوع این ویروس بر کار و معیشت زنان سرپرست خانوار شده است.

برای کمک به این کمپین می‌تواند از راه‌های ذیل اقدام کنید یا به سایت www.dmngo.ir مراجعه فرمایید.

پرداخت موبایلی : #۴۴۴*۷۳۷*

شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۰۵۰۰۵

شماره حساب:۲۳۳۶۷۰۳۳۹

به نام بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.