کد خبر : 11
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 13:06

اقتصاد مقاومتی در سایپا به‌اجرا درآمده است

اقتصاد مقاومتی در سایپا به‌اجرا درآمده است
Print Friendly, PDF & Email

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سایپا گفت: در سایه مدیریت جهادی مدیران سایپا، اقتصاد مقاومتی در قالب رونق تولید، نهضت ساخت داخل و کاهش هزینه‌ها در این مجموعه محقق شده است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر، به نقل از سایپانیوز صادق نجفی افزود: گروه خودروسازی سایپا با برخورداری از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های عظیم خود، از تهدید تحریم‌ها برای خود یک فرصت ایجاد کرده و با تکیه بر امکانات داخلی، محصولات جدیدی را برای عرضه به بازار در سال آینده طراحی و تولید کرده است.

به گفته وی عمده‌ترین هدف در صنعت خودرو ارتقای سطح رضایت مشتریان است و سایپا توانسته در سایه برخورداری از مدیریت جهادی، در این زمینه گام‌های بزرگی بردارد.

نجفی ادامه داد: مدیریت سایپا استفاده از استعدادها و توانایی‌های جوانان را در دستورکار قرار داده و با فکر، برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب، به‌دنبال حل مشکلات است.

دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفت: همه بخش‌های ذیربط در صنعت خودرو، باید این حوزه مهم اقتصادی کشور را مورد حمایت قرار دهند و مسیر رونق تولید را هموار کنند.

عضو قرارگاه رونق تولید کشور تصریح کرد: تحریم‌های ایجاد شده بر علیه این ملت، نخواهد توانست چرخه تولید را متوقف کرده و دشمنان را به اهداف شوم خود برساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.