کد خبر : 64
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 8:01

اختصاص بالاترین گواهینامۀ تولید ورق‌های دریایی به شرکت فولاد مبارکه

اختصاص بالاترین گواهینامۀ تولید ورق‌های دریایی به شرکت فولاد مبارکه
Print Friendly, PDF & Email

با حضور ممیزان مؤسسۀ رده‌بنـدی آسیا در شرکت فولاد مبارکه و انجام ۶ نفر روز ممیزی از واحدهای مختــــــلف تولیـــدی شامل پشتیبانی فنی مشتریان، تروپروسس، دفتر فنی نورد گرم، کنتـــــرل کیفــــــی نــــــورد گــــــرم و آزمایشگاه محصول، گواهینامۀ گرید A تولید محصولات دریایی به شرکــــــــت فـــــــولاد مبارکــــــــه اختصاص یافت.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر، به نقل ازمدیر متالورژی و کنترل کیفیت فولاد مبارکه در گفتوگو با خبرنگار فولاد با اشاره به این موضوع عنوان کرد: ورقهای دریایی ازجمله محصولات نورد گرم هستند که بیشتر با عرضهای بالای ۱۵۰۰ میلیمتر و ضخامتهای بالای ۵ میلیمتر در ساخت کشتیها کاربرد دارند.
سعید نقیه در خصوص اهمیت اخذ این گواهینامه تصریح کرد: داشتن گواهینامۀ تولید ورقهای دریایی از الزامات بسیار مهم برای تولیدکنندگان این قبیل ورقهاست؛ ازاینرو تمامی کشتیهایی که برای تردد و فعالیت در آبهای بینالمللی ساخته میشوند، ازنظر جنس و کیفیت بدنه باید مطابق با استانداردهای لازم تولید شوند.
وی خاطرنشان کرد: مؤسسۀ ردهبنـدی آسیا یکی از مؤسسات مورد تأیید سازمان جهانی بنادر و دریانوردی است و به نیابت از آن سازمان، گواهینامههای قانونی جهت تردد ایمن شناورها و صنایع مرتبط به آنها را صادر میکند.
مدیر متالورژی و کنترل کیفیت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه گواهینامۀ مربوط به تولید ورقهای دریایی در پنج گرید A,B,C,D,E صادر میشود، تصریح کرد: با توجه به کیفیت بالای محصولات فولاد مبارکه در فرایند این ارزیابی، بالاترین گرید به محصولات فولاد این شرکت اختصاص یافت.
وی در خاتمه اظهار داشت: با دریافت این گواهینامه فولاد مبارکه مجوز فروش ورقهای فولادی ویژۀ صنایع کشتیسازی و سازههای دریایی را کسب کرد و ازاینپس میتواند سفارش مشتریان این قبیل محصولات را در برنامۀ تولید شرکت ثبت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.