کد خبر : 192
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 - 11:06

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی: بانک مرکزی تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازار ارز هستند را ناکام می‌گذارد

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی: بانک مرکزی تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازار ارز هستند را ناکام می‌گذارد
Print Friendly, PDF & Email

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بانک مرکزی از هیچ تلاشی برای خنثی‌سازی فشار حداکثری آنها به مردم ایران و برای حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نیز سایر بازارها، فروگذار نخواهد کرد و قطعاً همچون ماههای گذشته با قدرت، تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازارها هستند را ناکام خواهد گذاشت.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: امروز ۱۶ دی ۹۸ یکی از حماسی‌ترین و باشکوه‌ترین رخدادهای انقلاب اسلامی بود. خیل عظیم مردم از همه گرایش‌ها و تمام کسانی که به کشورشان و اهداف انقلاب اسلامی ایران علاقمند هستند، برای تشییع و تجلیل از قهرمان ملی خود، سردار سرافراز مقاومت اسلامی، حاج قاسم عزیز به میدان آمدند.

خون شهید سلیمانی فصل جدیدی از عظمت و شکوه ملت ایران در سراسر کشور ایجاد و همبستگی عمیق ملی را موجب شده است.

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی گفت: این روزها و لحظات را قدر بدانیم و اتحادیه و همبستگی ملی ایجاد شده را برای پیشبرد آنچه که حاج قاسم نیز یک عمر برای آن تلاش کرد، حفظ و تقویت کنیم.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در همین مسیر و در این مرحله از جنگ اقتصادی دشمن، از هیچ تلاشی برای خنثی‌سازی فشار حداکثری آنها به مردم ایران و برای حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نیز سایر بازارها، فروگذار نخواهد کرد و قطعاً همچون ماههای گذشته با قدرت، تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازارها هستند را ناکام خواهد گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.