کد خبر : 235
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 9:55

میهمانان ویژه مدیرعامل ایران‌خودرو از موسسه «دارالقرار»

میهمانان ویژه مدیرعامل ایران‌خودرو از موسسه «دارالقرار»
Print Friendly, PDF & Email

فرشاد مقیمی در دیداری صمیمانه با مسئولان و کودکان تحت پوشش موسسه «دارلقرار حضرت فاطمه زهرا(س)» نیازمندی‌های این مجموعه را بررسی و از ارتقای سطح حمایتی ایران‌خودرو از فعالیت‌های این موسسه خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر و به نقل از ایکوپرس_ مدیرعامل ایران‌خودرو در این دیدار ضمن پاسداشت خون سردار شهید سلیمانی و هم‌رزمانش و گرامی‌داشت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)، بر حمایت از کودکان تحت سرپرستی دارالقرار تاکید کرد و گفت: مسئولیت‌های اجتماعی ایران‌خودرو ایجاب می‌کند تا نسبت به کودکان تحت پوشش این موسسه بی تفاوت نبوده و با همراهی و تلاش خودشان، آینده آموزشی و حرفه‌ای آنان را تضمین کند.
وی افزود: موفقیت و درخشش این کودکان در سایه حمایت سازمان‌ها و نهادها می‌تواند از ایجاد آسیب اجتماعی احتمالی در آینده جلوگیری کرده و شرایط مناسبی را برای آینده‌سازان کشور رقم بزند.
در این دیدار مسئولان دارالقرار نیز گزارشی از روند حمایتی از کودکان در زمینه‌های مختلف ارایه کردند.
گفتنی است، موسسه دارالقرار حضرت فاطمه زهرا(س) در سال ۸۲ با مصوبه هیات مدیره ایران‌خودرو تاسیس شده و تا کنون توانسته ۹۴ کودک را با حمایت این خوردوساز پرورش داده و تحویل جامعه، خانواده‌ها و یا اقوام آنان بدهد.
افزون بر این، موسسه دارالقرار ارایه خدمات مددکاری به ۱۲ هزار مددجو را در قالب ۴ هزار خانوار برعهده دارد.
درحال حاضر ۲۴ کودک پسر ۷ تا۱۴ سال که امکان حضور در خانواده‌های آنان فراهم نیست، در این مرکز زندگی می کنند و امکانات مختلف آموزشی و پرورشی در اختیار آنان قرار گرفته است.دارالقرار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.