کد خبر : 347
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1398 - 22:25

فرآیند تجدید ارزیابی دارایی ایران خودرو در مراحل نهایی

فرآیند تجدید ارزیابی دارایی ایران خودرو در مراحل نهایی
Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل ایران خودرو گفت: فرآیند افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ایران خودرو در مراحل نهایی و جمع‌بندی قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از ایکوپرس- فرشــــاد مـــقــــیــــمـــی در این‌باره افزود: در راستای اجرای مصـــوبـــــات هــــیــــات مــــدیـــــره گروه صنعتی ایران خودرو درمورد فرآیند افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ایران خودرو با هدف اصلاح ساختار مالی، ارزیابی کارشناسی دارایی‌ها درحال انجام بوده و در مراحل نهایی و جمع‌بندی قرار دارد.
وی اضافه کرد: افشای موارد مربوط به  تجدید ارزیابی دارایی‌های ایران‌خودرو در گزارش تفسیری در مقاطع ســـــه‌مــــــاهه، شش‌ماهه و نه‌ماهه سال ۹۸ از طریق سامانه کدال صورت پذیرفته است.
مقیمی خاطرنشان کرد: درحال حاضر کارشناسی ارزیابی دارایی‌های گروه بر عهده مرکز وکلا، کارشناسان ‌رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گذاشته شده و در مراحل نهایی و جمع بندی است.
گفتنی است، به منظور اجرای طرح تجدید ارزیابی دارایی‌های ایران خودرو از خدمات مشاوره شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان استفاده شده و تلاش می‌شود تا گزارشات اخذ شده در اسرع وقت و پس از طی فرآیند حسابرسی، برای اخذ مجوز تحویل سازمان بورس و اوراق بهادار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.