کد خبر : 420
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 18:23

افتتاح خط تولید سنگ توپی بلبرینگ ۴۰۵

افتتاح خط تولید سنگ توپی بلبرینگ ۴۰۵
Print Friendly, PDF & Email

خط سنگ‌ توپی بلبرینگ پژو ۴۰۵ با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ هزار دستگاه با حضور مدیرعامل ایران خودرو در شرکت پویان صنعت نهاد راه اندازی شد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از ایکوپرس– در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند اسلامی ایران و به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سال رونق تولید، قطعه مربوط به بلبرینگ پژو ۴۰۵ داخلی سازی شد و خط تولید این محصول با حضور مدیرعامل،‌ نایب رئیس هیات مدیره و قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو و مدیرعامل ساپکو به بهره برداری رسید.
مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه مراسم افتتاح این خط تولید گفت: نهضت داخلی سازی در ایران خودرو با جدیت ادامه دارد.
فرشاد مقیمی تصریح کرد: بسته تشویقی برای سازندگان قطعات با فن آوری پیشرفته در نظر گرفته‌ایم و برای حمایت از تولید داخل به اجرا می گذاریم.
علی پارسی مدیر عامل شرکت پویان صنعت نهاد نیز در این مراسم گفت: خط سنگ توپی بلبرینگ با سرمایه گذاری ۷۵۰ هزار یورو راه اندازی شد که زمینه اشتغال ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۸۰ نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم کرده است.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی این خط تولید سبب جلوگیری از واردات فولاد به میزان ۱۵۰۰ تن و خروج ۴میلیون دلار ارز شده است.
پارسی تاکید کرد: با توجه به حساسیت بالای بلبرینگ‌های چرخ خودرو کنترل کیفیت این قطعات ضروری است که این شرکت مجهز به آزمایشگاه تست این قطعات حساس است .
وی تصریح کرد: پویان صنعت نهاد با بهره گیری از نیروهای متخصص داخلی و آموزش مستمر آنها و همچنین بهره‌مندی از نرم‌افزارها تجهیزات تخصصی توانسته جایگاه خود را به عنوان شرکت دانش محور در این  صنعت معرفی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.