کد خبر : 489
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 - 14:18

کند و کاوی در باب یک انتصاب دیر هنگام

کند و کاوی در باب یک انتصاب دیر هنگام
Print Friendly, PDF & Email

مدیران صنعتی کشور که سکان هدایت مجموعه های عریض و طویل را برعهده می گیرند متر و معیار و فیلتر انتخاب یا انتصاب آنها به روشنی برای مردم توضیح داده شود تا مردم به عنوان ولی نعمتان حکومت در جریان ماجرا باشند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از  نبض بازار ، مسئله ی امروز اقتصاد کشور بدون شک توجه به پتانسیل های داخلی را امری ضروری و اجتناب ناپذیر کرده است. البته اگر چنین ضرورتی از چندسال پیش تاکنون انجام می گرفت می شد شاهد اتفاقات بهتری بود اما کم نبودند مدیرانی که با کارشکنی و اعمال نظر شخصی از این پارامتر استفاده نکردند و در نهایت چالش هایی را به وجود آوردند که امروز شاهد آن هستیم. بعد از هر جابجایی در ارکان مدیریتی و تحولاتی که در یک مجموعه صورت می گیرد این سؤال مطرح می شود که آیا از ابتدا امکان این موضوع فراهم نبود که گاهاً زمان زیادی کشته می شود تا این نتیجه حاصل شود که وقت خانه تکانی است؟ این ضرورت خصوصا در مورد صنایع بیشتر است. مدیران صنعتی کشور که سکان هدایت مجموعه های عریض و طویل را برعهده می گیرند متر و معیار و فیلتر انتخاب یا انتصاب آنها به روشنی برای مردم توضیح داده شود تا مردم به عنوان ولی نعمتان حکومت در جریان ماجرا باشند. نگاهی به وضعیت رو به جلوی برخی شرکتها از زمان تغییرات صورت گرفته در سطوح مدیریتی هم با عث خوشحالی است هم باعث افسوس.

در مجموعه ی ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروسازی کشور با روی کار آمدن فرشاد مقیمی اتفاقات مهم زیادی در راستای بهبود وضعیت ایران خودرو و مرتفع کردن چالشها صورت گرفت که هم در بازار سرمایه تأثیراتش را گذاشت و هم در صورتهای مالی و آمار تولید. در جدیدترین اتفاقات هم شاهد هستیم که ایران خودرویی ها به منظور صرفه جویی در سوختهای بنزینی ۳۰ درصد محصولات خود در سال آینده را به صورت پایه گاز سوز به بازار عرضه خواهند کرد. این موضوع در کنار تقویت خودروهای برقی از جمله مسائلی است که مدتها از مجموعه ی بزرگی مانند ایران خودرو انتظار می رفت اما عملیاتی نمی شد. طراحی پلتفرم ملی و تولید خودروهایی درکلاس‌های ابعادیC و B برای توسعه خودروهای سواری، هاچ بک، ‌کراس اوور و خودرو برقی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان از دیگر اقدامات مهمی است که در سال ۹۹ از ایران خودرویی ها شاهد خواهیم بود.

باز هم به سؤال خودمان برمیگردیم آیا امکان انتصاب کسی مانند فرشاد مقیمی پیش از اینها فراهم نبود؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.