کد خبر : 1474
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1399 - 12:40

پیام مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در تحقق منویات مقام مغظم رهبری و سال «جهش تولید»

پیام مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در تحقق منویات مقام مغظم رهبری و سال «جهش تولید»
Print Friendly, PDF & Email

” … ابعاد قوّت ابعاد وسیعی است؛ ابعاد اقتصادی دارد، قوّت اقتصادی، قوّت علمی، قوّت فرهنگی، قوّت سیاسی -که زمینه‌سازِ قوّت سیاسی، استقلالِ سیاسی است- و قوّت تبلیغی. با گذشت زمان، عرصه‌های دیگری برای تقویت کشور و ملّت به وجود می‌آید…. و «جهش تولید» هم که بنده امسال مطرح کردم، در واقع از ابزارهای قدرت است.” *

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر ، بخشی از سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران به مناسبت آغاز سال نو(۱۳۹۹)

تحقق « جهش تولید » با اجرای نوردگرم ۲ در فولادمبارکه

خدا را شاکریم که گروه فولادمبارکه اصفهان به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده ورق های تخت خاورمیانه و منطقه MENA ، با وجود تمام سختی ها و تحریم ها، سال گذشته را توانست به همت و تلاش تک تک کارکنان خود با گام های استوار پشت سرنهاده و سال جدید را نیز با قوت هرچه تمام تر در راستای منویات مقام معظم رهبری با ثبت رکوردهای تولید آغاز نماید.
در سال گذشته گروه فولادمبارکه در تولید، فروش و سودآوری، همراستا با شعار سال ۹۸ و « رونق تولید » اقدام های موثری را انجام داد که ماحصل آن دست یابی به تولید ۶ میلیون و ۴۵۳ هزارتن کلاف گرم و فروش ۷ میلیون و ۵۸۰ هزار تن محصول به ارزش ۳۹۱ هزار میلیارد ریال گردید که این نتایج ارزشمند در سایه کوشش و سعی وافر همه کارکنان این مجتمع عظیم و در سایه همدلی و همراهی یکدیگر رقم خورد.
در سال جاری نیز مصمم هستیم تا با انجام تکمیل طرح شهید خرازی(نورد گرم ۲ ) در شرکت فولادمبارکه، توسعه فولادهرمزگان، بهره برداری از فولادسنگان و فولادسفید دشت، ظرفیت های جدیدی را به توان تولیدی کشور اضافه نماییم تا علاوه بر تامین نیاز بازار داخل ، معضلات صنایع پایین دست مرتفع گردد.
فولادمبارکه همراه با نهضت ساخت داخل و بومی سازی قطعات و تجهیزات استراتژیک، توانسته نوید بخش « رنسانس بومی سازی » ایران اسلامی باشد. اقدامی که به یقین تقویت بنیه اقتصادی کشور و قطع وابستگی را به همراه دارد.
اگرچه شرکت فولادمبارکه به صورت مستقیم تحت فشار تحریم های ظالمانه آمریکا قرارگرفته است، اما تمامی سختی های پیش رو با هدف عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اراده آهنین رزمندگان خط مقدم جبهه صنعت از بین خواهد رفت. آنچه که تاکنون با برنامه ریزی، تلاش و کوشش تمام مردان فولادی رقم خورده نیز جز این نبوده و نیست.
تکمیل زنجیره فولاد، بومی سازی، افزایش کمی و کیفی تولید، بالابردن بهره وری ، توسعه پایدار و توجه به سودآوری مستمر، رویکرد گروه فولادمبارکه در سال ۹۹ ، همگام با فرمایشات مقام معظم رهبری است که عزم و اراده تمامی کارکنان این مجتمع صنعتی نیز بر این رویکرد اهتمام ویژه دارد.
در پایان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای تمامی همکارانم در گروه فولادمبارکه، امیدوارم همانند سالهای گذشته بیش از پیش در راه پیشرفت، توسعه و آبادانی میهن عزیزمان قدم برداریم.

حمیدرضا عظیمیان / مدیرعامل گروه فولادمبارکه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.