آخرین خبرها
خانه / دیگر رسانه / خدمات در محل، اولویت سایپایدک در ارائه خدمات پس از فروش

خدمات در محل، اولویت سایپایدک در ارائه خدمات پس از فروش

به گزارش بازتاب خبر به نقل از سایپانیوز، عباس فخاریان با اشاره به همکاری و هماهنگی با ستاد ملی کرونا، افزود: امدادخودرو سایپا به منظور همکاری با کمیته اجتماعى و انتظامى ستاد ملى مدیریت کرونا تصمیم گرفت، ضمن فراهم سازی شرایط بهداشتی مناسب برای امدادگران و خدمت رسانان خود به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، نیروهای خدمات امداد جاده ای را به حداقل برساند.

مدیر عملیات شرکت امدادخودرو سایپا با بیان اینکه کاهش نیروهای خدمات امداد جاده ای با هدف افزایش توان این شرکت برای ارائه خدمات در محل سکونت هموطنان صورت گرفته، تصریح کرد: ارتقاء سطح ارائه مشاوره فنی تلفنی و خدمات خودرو در محل، در اولویت کاری امداد خودرو سایپا قرار گرفته است.

به گفته وی هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات خودرو در محل با شماره سراسری 096550 و یا شماره 84444 با پیش شماره 021 تماس بگیرند.

حتما ببینید

شناسایی سود ١٠6 ریالی در بانک گردشگری در 6 ماهه

بانک گردشگری در 6 ماهه منتهی به شهریور ١٣٩٩ برای هر سهم ١٠6 ریال سود محقق کرد. وگردش در مدت مشابه سال قبل 6٣ ریال زیان برای هر سهم شناسایی کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *