آخرین خبرها
خانه / دیگر رسانه / درخواست‌ مشتریان سایپا صرفاً تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می‌شود/ تا اطلاع ثانوی امکان مراجعه حضوری به معاونت فروش سایپا وجود ندارد

درخواست‌ مشتریان سایپا صرفاً تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می‌شود/ تا اطلاع ثانوی امکان مراجعه حضوری به معاونت فروش سایپا وجود ندارد

به گزارش بازتاب خبر به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی با بیان اینکه در اسفندماه گذشته و پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان گروه خودروسازی سایپا روی بسترهای اینترنتی گسترش پیدا کرد، افزود: هدف از این اقدام، کاهش مراجعه هموطنان به سازمان فروش و نمایندگی های مجاز سایپا بود اما با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا پس از پایان تعطیلات نوروزی تمامی پرسش ها و درخواست های مشتریان سایپا فقط به صورت اینترنتی و تلفنی پاسخ داده خواهد شد و پاسخگوئی حضوری تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

کاظمی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با هدف کاهش ترددهای بی‌رویه شهری و جلوگیری ازشیوع بیشتر بیماری کرونا، خدمات غیرحضوری خود را روی بسترهای اینترنتی گسترش داده تا مشتریان در سراسر کشور بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

به گفته وی مشتریان سایپا می‌توانند تمامی درخواست های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com  ثبت و پیگیری کنند.

همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده، ضمن دانلود و نصب نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواست‌های خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.

مرکز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات کار خود را افزایش داده و مشتریان سایپا می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواست‌های خدمات فروش و خدمات پس از فروش خود را با این مرکز مطرح کنند.

گروه خودروسازی سایپا در پایان از همه مشتریان درخواست می‌کند، خدمات مربوط به خودروی خود را از مسیر‌های مذکور پیگیری و برای حفظ سلامتی خود و دیگران، در جهت تحقق کاهش تردد در اماکن عمومی از مراجعه حضوری جداً خودداری کنند.

حتما ببینید

برطرف شدن مشکل اینترنت روستای بلوکات با تلاش تیم‌های فنی همراه اول

در پی اعلام مشکل اینترنت همراه‌ روستای بلوکات شهرستان رودبار که موجب شده بود دانش‌آموزان این روستا برای استفاده از کلاس‌های غیرحضوری خود تا کنار جاده بیایند، با همکاری تیم های فنی همراه اول، نقش اول کیفیت و مخابرات استان گیلان این مشکل برطرف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *