کد خبر : 1489
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 فروردین 1399 - 15:30

امام جمعه شهرستان مبارکه: فولاد مبارکه در مبارزه با ویروس کرونا نیز عملکرد قابل تقدیری داشته است

امام جمعه شهرستان مبارکه: فولاد مبارکه در مبارزه با ویروس کرونا نیز عملکرد قابل تقدیری داشته است
Print Friendly, PDF & Email

حجت الاســـــلام موســــوی نمایندۀ ولـــی فقیه و امـــــام جــمعه شــهرســــتان مـــبارکه در دیــدار با نمایندگان مدیرعامل فولاد مبارکه از ادامۀ روند تولید در فولاد مبارکه و حمایتهای این شرکت در زمینۀ توسعۀ فضای فرهنگی شهرستان مبارکه و حمایت از نهادهای ذیربط کشور در مبارزه با ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر ، حجت الاســـــلام موســــوی نمایندۀ ولـــی فقیه و امـــــام جــمعه شــهرســــتان مـــبارکه در این خصوص افزود: از مدیریت و کارکنان شرکت سرفراز فولاد مبارکه صمیمانه تشکر می کنیم که در شرایط سخت تحریم و مبارزۀ اقتصادی با استکبار جهانی در میدان حضوری موفق دارند. نمایندۀ ولی فقیه در شهرستان مبارکه اظهار داشت: دشمنان با تمام قوا در عرصه های سیاسی و فرهنگی و به ویژه در زمینۀ اقتصادی تلاش میکنند تا کشور را با محدودیت و فشار بیشتر مواجه کنند و تمرکز حداکثری آنان بر تحریم اقتصادی است. در چنین شرایطی شاهد آن هستیم که شرکت فولاد مبارکه با همۀ محدودیتها همچنان در تولید نقش بسزایی دارد.
امام جمعۀ شهرستان مبارکه تأکید کرد: عملکرد خوب شرکت فولاد مبارکه در جنگ اقتصادی باعث شده خطوط تولید این شرکت و صنایع وابسته به آن دچار وقفه نشوند و در نهایت کشور در حوزۀ صنعت فولاد با مشکلی مواجه نگردد.حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: انتشار ویروس کرونا در سراسر این کرۀ خاکی روال عادی زندگی بسیاری از انسانها و بسیاری از فعالیتهای اقتصادی را تحت تأثیر خود قرار داده است، اما باز هم شاهدیم که مدیریت فولاد مبارکه با برنامه ریزی مناسب از انتشار این ویروس در سطح شرکت پیشگیری کرده و اجازه نداده است که به تولید خدشه ای وارد شود. مهمتر اینکه در این شرایط که با کمبود منابع اقتصادی برای تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی و درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا مواجهیم، فولاد مبارکه کشور را در این زمینه نیز همراهی و همیاری کرده و این امر شایستۀ قدردانی است.
امام جمعه شهرستان مبارکه در خاتمه، ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی روزافزون برای مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تولید در زمینۀاقتصادی امید کشور به شرکتهایی همچون فولاد مبارکه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.