آخرین خبرها
خانه / دیگر رسانه / فعالیت اصلی لیزینگ گردشگری در سال 99، تحقق شعار “جهش تولید” است

فعالیت اصلی لیزینگ گردشگری در سال 99، تحقق شعار “جهش تولید” است

به گزارش بازتاب خبر ، لیزینگ گردشگری در سال 1379 با نام لیزینگ “شید” به ثبت رسید و در سال 1398 تحت عنوان “لیزینگ گردشگری” تغییر نام یافت. شرکت لیزینگ گردشگری (سهامی خاص) در حال حاضر تحت نظارت بانک مرکزی و با مجوز این بانک فعالیت می کند . این شرکت از شرکت های گروه مالی گردشگری است و سهامداران عمده آن را “بانک گردشگری” و “گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران”(سمگا) تشکیل می دهد.
سرمایه اوليه شركت از 60 میلیارد ریال به 180 میلیارد ریال افزايش يافته و در حال حاضر مقدمات افزایش سرمایه به 500 میلیارد ریال نیز فراهم و سرمایه مذکور واریز و در مرحله ثبت قرار دارد.
كدخدا اعلام کرد:افزایش سرمایه از 500 میلیارد ریال به 3000 میلیارد ریال به تصویب هیات مدیره رسيده و به زودي به تصویب مجمع فوق العاده خواهد رسید.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، حسن کدخدا گفت: امروزه بانکها به تنهایی توان تامین مالی و کمک به تولید را ندارند، لذا شرکت های لیزینگ می توانند در این حوزه به عنوان بازوي کمکي فعالیت داشته و نقش بسزايي در توليد ايفا كنند.
وی حوزه فعالیت این شرکت را طبق مقررات بانک مرکزی، تامین مالی مشتری از طریق تهیه کالا اعم از منقول و غیرمنقول و واگذاری آن به مشتری صرفا در قالب عقود اجاره به شرکت تملیک یا فروش اقساطی در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا ذکر کرد.
مديرعامل ليزينگ گردشگري ادامه داد: از جمله برنامه های سال 99 شرکت ، تامین مالی برای خرید ماشین آلات و تجهیزات معدنی ، ادوات کشاورزی، ماشین آلات و تاسیسات صنعتی، تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، لوازم و تجهیزات ساختمانی، لوازم خانگی بادوام و تجهیزات کامپیوتری و ارتباطی است.
وی افزود: همچنین تامین مالی برای خريد خودروهای ایرانی و خارجی صفر و کارکرده، سبك، سنگین و نیمه سنگین، تاسیسات مواد غذایی، تجهیز دفاتر اداری، مطب پزشکان ، دفاتر کار حسابداران رسمی، تسهیلات خرید دفاتر اداری و تجاری بخشی دیگر از برنامه های آتی شرکت در سال 99 است.
کدخدا گفت: از برنامه های راهبردی شرکت، بهره گیری از بازار پول و سرمایه درجهت تامین منابع بهینه ،بهبود مستمر نظام اعتبارسنجی ، افزایش بهره وری سازمانی ، توسعه آموزش ، ارتقاء تعهد سازمانی ، وفاداری کارکنان ، توسعه زیرساخت های سیستمی، الکترونیکی و ارائه بهترین خدمات به مشتریان ، حداکثرسازی منافع و رضایت ذینفعان است.
وی بيان كرد: توسعه زنجیره ارزشی لیزینگ و ارائه خدمات متنوع، گسترش سهم بازار در صنعت، تامین سود پایدار و مستمر و همچنين ورود شركت به بازار سرمايه و قرار گرفتن در زمره شركت سهامي عام سازمان بورس و اوراق بهادار ، در زمره اهداف کلان شرکت ميباشد.
وی اظهار امیدواری کرد این شرکت با برنامه ریزی های صورت گرفته و تکمیل نیروی انسانی در سال جاری بتواند از منظر سودآوری، سهم بازار و افزایش ثروت سهامداران جهش قابل توجهي داشته باشد.
مدیرعامل شرکت لیزینگ گردشگری گفت: این شرکت تصمیم دارد با ترمیم زیرساخت های الکترونیکی خود، مراجعه مشتریان به شرکت را به حداقل رسانده و با فراهم شدن شرایط در آینده، بدون مراجعه حضوری مشتری و صرفا از طریق ابزارهای الکترونیکی، ارتباط های مشتری و شرکت را برقرار کند.

حتما ببینید

افزايش 40 درصدي توليد و 30 درصدي صادرات فولاد بناب در سال جهش تولید

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب از رشد 40 درصدی تولید و افزایش 30 درصدی صادرات در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *