کد خبر : 1815
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 9:23

هوشمندسازی مدیریت فولادمبارکه با کمک نسل چهارم تکنولوژی

هوشمندسازی مدیریت فولادمبارکه با کمک نسل چهارم تکنولوژی
Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل گروه فولادمبارکه در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید شرکت ایریسا که با حضور جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان این گروه در تاریخ ۲۴ فروردین ماه در محل شرکت ایریسا برگزار گردید، نقش شرکت ایریسا را در هوشمندسازی مدیریت فولادمبارکه با ورود نسل چهارم تکنولوژی امکان پذیر خواند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از خبرنگار فولاد، حمیدرضا عظیمیان،  ضمن خوش آمد گویی به حضار خاطرنشان کرد: شرکت فولادمبارکه بر تمایز در ارائه خدمات در تمامی حوزه ها تاکید داشته و حضور شرکت های تخصصی مانند ایریسا در کنار فولادمبارکه نیز موید این نکته است. در شرکتهای صنعتی و فولادی وجوه تمایز زیادی وجود دارد اما آنچه که فولادمبارکه را از دیگران متمایز تر نموده است انجام فعالیت های این بنگاه صنعتی در قالب فرآیندها و سیستم های تعریف شده در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری است.

مدیرگروه فولادمبارکه تصریح کرد: از زمانی که پایه و اساس شرکت فولادمبارکه بنا نهاده شد، همواره به موضوع جذب و انتقال تکنولوژی توجه ویژه ای شده و با همین تفکر، بنیان حرکت و مولودی تازه گذاشته شد که امروز در قالب شرکت ایریسا آن را می بینیم. ایریسا در کنار فولادمبارکه شکل گرفت، رشد کرد، به بلوغ رسید و امروز به خوبی می بینیم که در عرصه فناوری و IT شناخته شده است. در طول بازه سی ساله هم شاهد بودیم که ایریسا در نگه داری سیستم های موجود و خلق سیستم های جدید و نوشتن برنامه های متفاوت به خوبی در کنار فولادمبارکه بوده و در مواقعی که فولادمبارکه قصد راه اندازی تجهیز یا تعریف سیستم جدیدی داشته و با بد عهدی طرف های خارجی مواجه بوده، با دل گرمی و پشتوانه توان و تخصص شرکت ایریسا توانستیم کمبودها و نواقص را رفع کرده تا در فولادمبارکه بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم و باید اعتراف کرد که ایریسا مانند دیگر مجموعه هایی که کنار فولادمبارکه هستند میمون و مبارک است.

وی افزود: فولادمبارکه همواره با همکاری و همراهی تیم های تخصصی خود توانسته در عرصه حمایت از بومی سازی تمام شاخه های صنعت در کشور حمایت نماید. همین حمایت موجب شده بخش خصوصی نیز از قوت خاصی برخوردار شده و رشد یابد. همگی اذعان دارند دولتهایی موفق هستند که بتوانند بخش های خصوصی قوی و قدرتمند را بوجود آورند و به خوبی میتوان گفت فولادمبارکه توانسته با توجه به شرکتهای همکار خود، بخشی از این وظیفه را انجام دهد. بر این اعتقاد هستیم هر پروژه ای که در گروه فولادمبارکه تعریف میشود تا حد امکان از توانمندی مجموعه های مرتبط پیرامون خود در جای جای کشور استفاده کنیم و این اقدام هم انجام شده است، اما در بخش اتوماسیون و به کارگیری سیستم های نوین به این قائل هستیم که از توانمندی داخلی شرکتهای گروه فولادمبارکه به ویژه ایریسا و البته در قالب قراردادهای شفاف و مشخص استفاده کنیم. گروه فولادمبارکه همواره در مسیر بهبود قدم برداشته و هر تغییری هم انجام شده در تکامل و تعالی سازمانی این مجموعه صنعتی است. به یقین همکاری و همراهی همه مدیران و کارکنان گروه نیز در کسب موفقیتهای گروه حائز اهمیت است.

عظیمیان با اشاره به معنا و تفسیر واژه development گفت : این واژه همانگونه که پیشرفت و توسعه معنا میشود در بسیاری از موارد تولد را هم شامل میشود و ما در این مقطع شاهد هستیم که ایریسا با تولدی دوباره و با به کارگیری نسل چهارم تکنولوژی در هوشمندسازی مدیریت فولادمبارکه نیز میتواند قدم بردارد. همانگونه که بسیاری از شرکتها از فولادمبارکه در صنعت کشور الگوبرداری میکنند ما با همراهی و حمایت همه جانبه از همدیگر میتوانیم در این مهم نیز الگوی دیگر شرکتها و صنایع کشور باشیم و این نقش بر عهده شرکت ایریسا می باشد و میتواند در تمام کشور ایفاگر نقش هوشمندسازی باشد.

وی با اشاره به سوابق آقای دکتر سراییان مدیرعامل جدید شرکت ایریسا، در عرصه فناوری ابراز امیدواری نمود، با حضور ایشان، شرکت ایریسا در جهت رشد و توسعه علم و فناوری و استفاده از توان و تخصص کارشناسان زبده گام برداشته و با علم و تجربه ایشان شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

بنا بر این گزارش در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدیه ای از سوی مدیرعامل گروه فولادمبارکه به آقای مهندس نجف آبادی اهداء و حکم دکتر سراییان به عنوان مدیرعامل شرکت ایریسا به وی اعطاءشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.