کد خبر : 1952
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 - 9:58

روحانی بر ضرورت پرداخت بهنگام حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان تاکید کرد

روحانی بر ضرورت پرداخت بهنگام حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان تاکید کرد
Print Friendly, PDF & Email

رئیس‌جمهور بر ضرورت پرداخت بهنگام حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان و هم‌چنین توجه به الزامات سال کنونی در زمینه جهش تولید و تحرک اقتصادی و مدیریت بودجه سال ۹۹ در این چارچوب، تاکید کرد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی امروز به ریاست رئیس جمهور و با حضور روسای قوای مقننه و قضائیه و دیگر اعضا برگزار شد.

در این جلسه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه  گزارشی از اقدامات این سازمان در جهت تحقق قانون بودجه سال ۹۹ کل کشور مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

محمد باقر نوبخت در این گزارش ، با توجه به شرایط ویژه اقتصادی جهان ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت انجام اقدامات لازم برای مدیریت تبعات و آثار آن بر اقتصاد ایران، پیشنهادهایی را در زمینه صرفه جویی در هزینه ها و همچنین مدیریت مصرف منابع ارائه کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در این جلسه بر ضرورت پرداخت بهنگام  حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان و همچنین توجه به الزامات سال کنونی در زمینه جهش تولید و تحرک اقتصادی و مدیریت بودجه سال ۹۹ در این چارچوب، تاکید کرد.

در این جلسه اعضای شورا خواستار صرفه جویی در هزینه‌های بودجه  و تداوم تخصیص منابع  برای پرداخت هزینه های حقوق و همچنین یارانه های حمایتی و معیشتی به خانوارهای دارای شرایط شدند.

تاکید بر لزوم  استمرار اجرای طرح های اشتغال زا و عمرانی در کشور از دیگر محورهای مورد تایید اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در این جلسه بود.

منبع :فارس

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.