خانه / دیگر رسانه / ثبت نام سجام، احراز هویت و دریافت کد بورسی در شعب بانک گردشگری امکانپذیر شد

ثبت نام سجام، احراز هویت و دریافت کد بورسی در شعب بانک گردشگری امکانپذیر شد

به گزارش بازتاب خبر به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، افراد بالای 18 سال با داشتن مدارک شناسایی معتبر و افراد زیر 18 سال از طریق سرپرست خود می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. این خدمت در تمام شعب بانک قابل ارائه است.
ثبت نام کنندگان پس از احراز هویت، از ارائه اطلاعات مجدد و مکرر در بازار سرمایه بی نیاز می شوند و با یک بار ثبت نام به تمام خدمات بازار سرمایه ایران دسترسی خواهند داشت.
هزینه ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام برای هر شخص مبلغ 100 هزار ریال است.
مرحله اول ثبت نام می تواند به صورت غیرحضوری از طریق وب سایت بانک گردشگری و
ورود به سامانه سجام انجام شود اما بانک گردشگری به منظور تسریع در امور و کمک به مشتریان که به هر علت امکان ثبت نام در سامانه را ندارند، شرایطی را فراهم کرده تا افراد با حضور در شعب بانک در سراسر کشور مراحل ثبت نام و احراز هویت را به شکل متمرکز انجام دهند.
“سجام” یکی از سامانه های زیرساختی در بازار سرمایه است که در آینده می تواند بسیاری از خدمات مورد نیاز سهامداران را به راحتی در اختیار آنان قرار دهد.
حضور سهامداران به صورت الکترونیکی در مجامع، دریافت سود سهام از سپرده گذاری و اطلاع از سودهای قابل دریافت از جمله خدماتی است که سرمایه گذاران در آینده می توانند با سجامی شدن دریافت کنند.
طبق قوانین و مقررات هر گونه خدمات دهی به مشتریان حقیقی و حقوقی در بازار سرمایه منوط به شناسایی و ثبت نام اطلاعات اشخاص است و ثبت نام در سامانه “سجام” یک بار برای همیشه و یک بار برای تمام ارکان بازار از جمله نهادهای مالی، خریداران واحدهای صندوق های سرمایه گذاری و ناشرانی خواهد بود که در بازار سرمایه اقدام به ارائه خدمات می کنند.
بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد.

درباره‌ی khalili

حتما ببینید

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: مرگ سازمان‌ها با عدم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین ارتباطات

از زمان ورود روابط عمومی به ادبیات دیوان‌سالاری اداری ایران تا به امروز، این حوزه همواره تعریف و کارکردی سهل و ممتنع داشته است: سهل از دیدگاه عموم مردم که نسبت به آن شناخت کافی و دقیقِ علمی ندارند و کارکرد آن را برای انجام فعالیت‌های اجرایی ساده‌ای چون چاپ و پاسخگویی‌های رایج تصور می‌کنند؛ و ممتنع از دیدگاه صاحبان فن و اندیشه که می‌دانند از همان روزهای اولیۀ شکل‌گیری این واژه و متداول شدن آن تا به امروز، روابط عمومی همواره حوزه‌ای پیچیده و تأثیرگذار بوده است و کارکرد آن برای سازمان‌ها و ارگان‌ها حیاتی‌تر از آن چیزی است که در ذهن عموم وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *