کد خبر : 2126
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 15:50

شکست رکورد تولید ایران خودرو در اردیبهشت ۹۹

شکست رکورد تولید ایران خودرو در اردیبهشت ۹۹
Print Friendly, PDF & Email

گروه صنعتی ایران خودرو در دومین ماه سال ۹۹ موفق شد با تولید ۵۱ هزار و ۴۵۵ دستگاه خودرو از عدد تولید اردیبهشت سال گذشته عبور کند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از ایکوپرس- تولید خودروساز برتر کشور در اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۸درصدی را به ثبت رسانده است. در اردیبهشت سال گذشته تعداد ۴۰ هزار و ۳۰۳ دستگاه خودرو تولید شده است.
با ثبت عدد تولید اردیبهشت۹۹،‌ رکورد دیگری نیز در تولید ماهیانه ایران خودرو در دو سال اخیر محقق شده است،  رکورد قبلی ماهیانه  تولید مربوط به دی ماه ۹۸ با تولید ۵۰ هزار و ۴۴ دستگاه بوده است.
برمبنای آمار و اطلاعات تولید، گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال جهش تولید تا روز پایانی اردیبهشت نیز با افزایش ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تعداد ۶۶ هزار و ۵۵۹ دستگاه انواع خودروی سواری و وانت به تولید رسانده است. اهداف و برنامه های تولید درحالی محقق شده که بحران کرونا سبب تاخیر در آغاز سال کاری ۹۹ و غیرفعال بودن خطوط تولید تا روز ۲۳ فروردین ماه شد.
از سویی دیگر گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال تعداد ۴۹ هزار و ۴۲۳ خودرو را تجاری سازی کرده است.
شتاب در آهنگ تولید خودروساز بزرگ کشور با عزم مجموعه کارکنان و همدلی زنجیره تامین نشان از ایجاد زمینه تحقق اهداف در سال جهش تولید دارد.
درحال حاضر تولید در ایران خودرو با رعایت کامل پروتکل بهداشتی،‌ ایجاد محیط کار امن و پایش مستمر سلامت کارکنان ادامه دارد. پیش بینی می شود با ادامه روند فعلی،‌ هدف تولید ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو پیش از اتمام سال جاری تحقق یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.