خانه / دیگر رسانه / موفقیتی بزرگ در نخستین سال فعالیت/فولاد بافت موفق به دریافت گواهینامه ایزو مدیریت کیفیت شد

موفقیتی بزرگ در نخستین سال فعالیت/فولاد بافت موفق به دریافت گواهینامه ایزو مدیریت کیفیت شد

به گزارش بازتاب خبر به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، اخذ این گواهینامه مهم بین المللی در حالی رخ داده است که این شرکت درآبان ماه ۹۸ توسط ریاست جمهوری افتتاح و به بهره برداری رسمی رسیده است.
سورنا زمانیان مدیر عامل شرکت احیا استیل بافت در مورد این موفقیت بزرگ اظهار داشت: هنگامی که ۶۰ درصد سهام توسط گروه مالی گردشگری خریداری شد و تحت مدیریت هلدینگ ماهان قرارگرفت، درحالی که عملیات احداث انجام می شد و از آنجایی که نوع نگاهمان ایجاد یک کارخانه متناسب باشرایط روز دنیا نیز بود، تمام مواردی که می توانست درآینده برایمان مهم وحائز اهمیت باشد را مدنظر قراردادیم.
زمانیان افزود: به طور موازی با عملیات ساخت، تمام موارد مهم در زمینه مدیریت واحد، ایمنی و بهداشت،کنترل کیفیت،اصول مهندسی تولید، سیستم های مدرن بازرگانی و فروش، منابع انسانی واموراجتماعی و….را مورد توجه قراردادیم و از آنجا که می دانستیم باید در بازاری فعالیت کنیم که داشتن استانداردهای بین المللی ضروری است این امور با دقت پیگیری و پیاده سازی شد.
وی خاطرنشان ساخت: در اولین گام تلاش کردیم تا گواهینامه ایزو۹۰۰۱را ازشرکت معتبر بین المللی SGS دریافت کنیم و با استقرار بازرسان این شرکت و انجام بررسی های کاملشان موفق به دریافت این گواهینامه شدیم.
زمانیان درخاتمه اظهار امیدواری کرد : با تلاش و همدلی پرسنل کارخانه فولادبافت وح مایت های مدیریت ارشد هلدینگ بتوانیم درآینده نه چندان دور شاهد موفقیت های بیشتری درزمینه پیاده سازی استانداردهای بین المللی باشیم.

درباره‌ی khalili

حتما ببینید

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: مرگ سازمان‌ها با عدم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین ارتباطات

از زمان ورود روابط عمومی به ادبیات دیوان‌سالاری اداری ایران تا به امروز، این حوزه همواره تعریف و کارکردی سهل و ممتنع داشته است: سهل از دیدگاه عموم مردم که نسبت به آن شناخت کافی و دقیقِ علمی ندارند و کارکرد آن را برای انجام فعالیت‌های اجرایی ساده‌ای چون چاپ و پاسخگویی‌های رایج تصور می‌کنند؛ و ممتنع از دیدگاه صاحبان فن و اندیشه که می‌دانند از همان روزهای اولیۀ شکل‌گیری این واژه و متداول شدن آن تا به امروز، روابط عمومی همواره حوزه‌ای پیچیده و تأثیرگذار بوده است و کارکرد آن برای سازمان‌ها و ارگان‌ها حیاتی‌تر از آن چیزی است که در ذهن عموم وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *