کد خبر : 2735
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399 - 17:09

نمایندگی تعمیرات قهوه ساز

نمایندگی تعمیرات قهوه ساز
Print Friendly, PDF & Email

یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز هوم خانه تعمیرات قهوه ساز می باشد. تکنسین های حاضر در این مجموعه طی دوره هایی با تمام قطعات به کار رفته در ساختمان قهوه ساز ها آشنا شده اند.

Print Friendly, PDF & Email

به همین دلیل نیز می توانند در کمترین زمان و به صورت مطمئن آنها را عیب یابی کرده و تعمیر کنند. ضمانت یک ساله ی خدمات در این مرکز نشان دهنده ی اعتمادی است که نمایندگی به تعمیرکاران خود و نحوه ی عملکرد آنها دارد. طبق این ضمانت نامه مشتریان می توانند در طول یک سال اگر قهوه ساز آنها دوباره خراب شد به این نمایندگی مراجعه نمایند. در این حالت تکنسین های مجموعه وظیفه دارند تعمیرات قهوه ساز را به صورت رایگان انجام دهند.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع قهوه ساز راه های ارتباطی مختلفی برای تماس با این مرکز در نظر گرفته است. تنوع راه های ارتباطی به مشتریان اجازه می دهد متناسب با شرایطی که دارند به این نمایندگی مراجعه نمایند. اگر شرایط شما برای مراجعه ی حضوری مساعد نباشد می توانید با پر کردن فرم سفارش و یا تماس از طریق شماره تلفن های مرکز، سفارش خود را ثبت کنید. در صورتی که به صورت آنلاین فرم ثبت سفارش را پر کنید کادر ما با شما تماس گرفته و آدرس محل و یا منزل شما را دریافت خواهند کرد. بعد از ثبت سفارش، تکنسین های ما در کمترین زمان در محل حاضر شده و نسبت به تعمیر قهوه ساز اقدام می کنند.

نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز

 

مشاوران هوم خانه به شما کمک می کنند تا اگر مشکل دستگاه جزئی باشد خود آن را در منزل تعمیر کنید. به دلیل این که مشاوره های ارائه شده در این نمایندگی برای تعمیر اسپرسو ساز رایگان است، اگر مشکل آن حاد نباشد می توانید با استفاده از مشاوره ها به صورت رایگان آن را تعمیر نمایید. هزینه های تعمیر در این نمایندگی بسیار منصفانه است. زیرا این هزینه ها مطابق با نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی مشخص شده اند.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع اسپرسو ساز در تهران ادعا دارد تمامی خدمات خود را در اسرع وقت در اختیار مشتریان قرار می دهد. طبق همین ادعا، تعمیرکاران نمایندگی در همان روز و در اسرع وقت در محل حاضر می شوند. این افراد با حضور در محل، کار تعمیرات اسپرسو ساز معیوب را در محل انجام می دهد. به این ترتیب دیگر نیاز نیست مشتریان دستگاه معیوب را به محل نمایندگی انتقال دهند. البته در صورتی که نیاز به تعمیر باشد، زمان حضور تعمیرکار در محل با مشتری هماهنگ خواهد شد. تعمیرکاران ما به سرعت اسپرسوساز را عیب یابی کرده و اقدامات لازم جهت تعمیر آن را انجام می دهند. این افراد به دلیل مهارت بالایی که در کار خود دارند اسپرسوساز را همانند روز اول تعمیر می کنند. نحوه ی تعمیرات دستگاه به گونه ای است که هیچ تغییری در عملکرد آن ایجاد نخواهد شد.

نمایندگی تعمیرات مایکروویو

 

هوم خانه که به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع مایکروویو نیز فعالیت می کند تمامی هزینه ها را برای مشتریان شفاف می سازد. طبق سیاست شفاف سازی هزینه ها قبل از این که تعمیرکاران شروع به تعمیرات مایکروویو معیوب کنند، هزینه های تعمیر آن را برآورد می کنند. اگر مشتری به  این هزینه ها راضی باشد در این صورت کار تعمیر دستگاه انجام می شود. تمامی این خدمات در جهت کسب رضایت مشتریان ارائه می شود و در نهایت منجر به ایجاد اعتماد دو طرف خواهد شد. پس شما می توانید با مراجعه به این مرکز مایکروویو معیوب را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان تعمیر کرده و در اختیار داشته باشید.

نمایندگی مجاز هوم خانه به منظور حفظ کیفیت کار مایکروویو بعد از تعمیر، از تعویض قطعات معیوب آن خودداری می کند. به همین منظور نیز تعمیرکار مایکروویو حاضر در واحد فنی این نمایندگی تمرکز خود را بر روی تعمیر قطعه یا قطعات معیوب می گذارد. البته این در حالتی است که قطعه ی آسیب دیده قابلیت تعمیر داشته باشد. در صورتی که پس از تلاش تعمیرکاران قطعه تعمیر نشد آنها اقدام به تعویض این قطعات می کنند. در تعمیرات مایکروویو آنها برای جایگزینی قطعات معیوب از قطعات اورجینال استفاده می نمایند. این امر سبب می شود کیفیت کار و راندمان مایکروویو بعد از تعمیر هیچ تغییر نکرده و همانند سابق کار کند.

 

هوم خانه بهترین تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

 

مجموعه ی هوم خانه مفتخر است به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی در تهران بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند. این مرکز با بیش از نیم قرن سابقه ی درخشان در زمینه ی تعمیر لوازم خانگی توانسته رضایت مشتریان را جلب کرده و به یکی از برترین نمایندگی های تعمیرات در تهران مبدل شود. شما نیز می توانید با مراجعه به این مرکز لوازم خانگی معیوب خود را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ها تعمیر نمایید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.