کد خبر : 2263
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 8:01

ابتلای سه بازیکن پاری سن ژرمن به کرونا

ابتلای سه بازیکن پاری سن ژرمن به کرونا
Print Friendly, PDF & Email

باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که سه بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی این تیم به کرونا مبتلا شده اند. به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن تمرینات گروهی خود را برای ادامه لیگ قهرمانان اروپا از سرگرفته است. باشگاه پاریسی اعلام کرد که سه بازیکن و یک از

Print Friendly, PDF & Email

باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که سه بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی این تیم به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن تمرینات گروهی خود را برای ادامه لیگ قهرمانان اروپا از سرگرفته است. باشگاه پاریسی اعلام کرد که سه بازیکن و یک از اعضای کادر فنی این تیم به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

طبق اعلام این باشگاه فرانسوی این بازیکنان در دوران قرنطینه به این ویروس مبتلا شده‌اند و همین باعث شده تا ناقل ویروس نباشند.

باشگاه پاری سن ژرمن اسامی این بازیکنان و مربی را اعلام نکرد.

این باشگاه فرانسوی همچنین اعلام کرد که تست های کرونا از روز دوشنبه آغاز شده و تا امروز چهارشنبه ادامه پیدا خواهد کرد و قرار است که تمرین بعدی روز پنج شنبه و در گروه های کوچک و بر اساس پروتکل بهداشتی برگزار شود.

پاری سن ژرمن بعد از لغو لیگ فرانسه به عنوان تیم قهرمان انتخاب شد. این تیم به فینال جام اتحادیه و جام حذفی فرانسه هم راه پیدا کرده و خود را آماده این دو فینال می کند.

شاگردان توماس توخل به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرده‌اند و قرار است که در ماه آگوست برابر حریفان به میدان بروند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.