کد خبر : 2532
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 11:46

جزئیات طرح ویژه تخصیص سبد لوازم خانگی به اقشار آسیب‌پذیر

جزئیات طرح ویژه تخصیص سبد لوازم خانگی به اقشار آسیب‌پذیر
Print Friendly, PDF & Email

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از طرح ویژه تخصیص سبد لوازم خانگی به اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و گفت: ۵ قلم اصلی شامل یخچال و یخچال‌فریزر، لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی بدون واسطه و با قیمت اقتصادی در اختیار اقشار آسیب‌پذیر قرار می‌گیرد. به گزارش ایسنا، محمدرضا کلامی با بیان

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از طرح ویژه تخصیص سبد لوازم خانگی به اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و گفت: ۵ قلم اصلی شامل یخچال و یخچال‌فریزر، لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی بدون واسطه و با قیمت اقتصادی در اختیار اقشار آسیب‌پذیر قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا کلامی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قرار بر این شده که زوج‌های جوان و به صورت ویژه مزدوجین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و زوج‌های جوان بازنشستگان لشگری و کشوری سبد لوازم خانگی با قیمت اقتصادی و بدون واسطه دریافت کنند، گفت: برنامه‌ریزی تولید و عرضه سبد لوازم خانگی شامل یخچال و یخچال‌فریزر، لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی از محل تولیدات داخلی در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: واحدهای تولیدی مکلف شده اند نسبت به تحویل سبدهای تعیین شده در طول یکسال پیش رو به تفکیک ماه و ظرفیت تولید اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: اولویت‌بندی زمانی دریافت سبد کالای لوازم خانگی متناسب با تاریخ ازدواج ضروری است؛ ضمن اینکه قیمت، بر اساس نرخ مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بدون واسطه خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.