کد خبر : 2685
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 11:02

خداحافظی سیدجلال و جذب کریم انصاری‌فر

خداحافظی سیدجلال و جذب کریم انصاری‌فر
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار تیمش برابر پیکان به برخی حواشی در خصوص خداحافظی سیدجلال، جذب کریم انصاریفرد، قراردادش برای فصل آینده و همچنین لیست خروجی این باشگاه در گفتگویی که با رادیو ورزشی داشته، پاسخ داده است. سرمربی پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل پیکان بعد از مدت‌های

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار تیمش برابر پیکان به برخی حواشی در خصوص خداحافظی سیدجلال، جذب کریم انصاریفرد، قراردادش برای فصل آینده و همچنین لیست خروجی این باشگاه در گفتگویی که با رادیو ورزشی داشته، پاسخ داده است.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل پیکان بعد از مدت‌های تعطیلی گفت: خوشحالیم که بعد از چند ماه تعطیلی دوباره بازی خواهیم کرد. در این ۴-۳ ماه، روزهای بدی برای فوتبال بود و خدا را شکر اکنون تصمیم خوبی برای فوتبال گرفته شد. سعی کردیم با توجه به اینکه ۳ ماه تمرین نداشتند، طی یک ماهی که فرصت داشتیم روی کارهای تاکتیکی و بدنی کار کردیم و چند بازی تدارکاتی هم داشتیم. بچه ها آماده هستند اما در شرایط صد درصد نیستند. بازی حساسی پیش رو خواهیم داشت با توجه به اینکه پیکان در انتهای جدول است ولی مربی خوب  و بازیکنان خوبی دارد. بازی راحتی برای ما نخواهد بود باید با تمرکز بازی کنیم و نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم.

یحیی درباره اینکه آیا شاگردانش به شرایط بازی برگشته‌اند و مشکلی برای دیدار مقابل پیکان نخواهند داشت گفت: فکر می کنم هیچ تیمی نمی‌تواند به صورت صد درصد آماده اولین بازی باشد. چهار بازی تدارکاتی خوب داشتیم و تا آنجایی که توانستیم سعی کردیم بازیکنان را در جو مسابقات قرار دهیم. نسبتا از شرایط راضی هستم. یک سری مشکلات داشتیم مثل نیامدن اوساگوآنا، استوکس را قبلا از دست دادیم و بشار هم دیر به ما اضافه شد. محمد انصاری هم به دلیل مصدومیت از دست دادیم و جایش خالی است. دو مصدوم دیگر هم داشتیم که تازه رسیدند. در بازی با پیکان ۵-۴ بازیکن خوب مان را در اختیار داریم.

سرمربی سرخپوشان درباره اینکه مشکلاتی درباره رعایت پروتکل ها صورت گرفته، گفت: نگرانی که شخصا دارم بحث پروازها است. خودم هم چندی پیش یک پرواز داشتم و شرکت‌های هواپیمایی تمام ظرفیت را پر می کنند و این فضای بسته نگرانی را ایجاد می‌کند. پروتکل فروش تنها ۶۰درصدی بلیت را رعایت نمی‌کنند و این موضوع باعث نگرانی می‌شود. با این حال فکر می کنم محیط فوتبال خیلی پاک تر نسبت به جاهای دیگر است و مسائل بهداشتی در آن خوب رعایت می شود. بعضی ها شنیدم و دیدم که کوچکترین بیماری که می‌گیرند می گویند از فوتبال میگیریم. همین فوتبالی‌های خودمان تحت تاثیر این افراد هستند. خواهش می کنم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و این را باور کنند که فوتبال باعث ایجاد نشاط اجتماعی و جو روانی مناسب در جامعه خواهد شد. از همه مسوولان که تصمیم گرفتند فوتبال ادامه داشته باشد تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم جوابگو لطف هواداران باشیم و امیدوارم از شرمندگی آنها بربیاییم.

گل محمدی در مورد شانس قهرمانی تیمش گفت: من هر روز با بچه ها صحبت می کنم که درست است ۱۰ امتیاز اختلاف داریم اما دلیلی برای قهرمانی نیست. مهمترین بازی فصل مان مقابل پیکان خواهد بود و باید با تمرکز بالا در آن ظاهر شوند. خوشبختانه بازیکنان ما به سطح خوبی از ذهنی رسیدند و قوی هستند و شرایط را درک می‌کنند. می دانیم که بازی سختی را داریم و پیکان با توجه به جایگاهش در جدول تلاش خواهد کرد.  باید اینقدر با تمرکز و باتلاش بالا ظاهر شویم که به نتیجه برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت بیرانوند گفت: والا دقیق نمی‌توانم بگویم چرا که بستگی به تیم انتورپ دارد. بلیت گرفته بود که برود ولی متاسفانه پروازش انجام نشد و نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. من در این مساله اطلاع دقیقی ندارم و بستگی به تصمیم انتورپ دارد.

وی درباره اینکه با این شرایط برنامه‌اش روی سود بردن از رادوشوویچ خواهد بود گفت:فعلا هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و از علی هم پرسیدم که چه شده گفت هر وقت بلیت تهیه شود و هیچ اتفاق خاصی نیفتاد.

یحیی درباره ماجرای مربوط به خداحافظی سیدجلال حسینی گفت: سید اینقدر خوب تمرین می‌کند که هیچ کدام از ما به فکر اینکه خدحافظی کند و فصل آینده در کنار ما نباشد نیستیم. بعضی از آدم ها صحبت های بی ربط می کنند و دوست دارند برای ما حاشیه درست کنند. من از بازیکنان می خواهم دنبال حاشیه نباشند و تمرکز روی تمرین باشد. ۹ بازی در لیگ و ۲ بازی در جام حذفی داریم و هیچ صحبتی درباره خداحافظی نشده. فکر می کنم سیدجلال یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و این مسائلی که مطرح شده زاییده ذهن برخی هاست و اصلا صحت ندارد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت بشار رسن گفت: بشار ۱۷-۱۶ روز دیر به ما اضافه شد و چند روز اخیر را اختصاصی تمرین کرد و اکنون به کار گروهی اضافه شد. بشار بازیکن تاثیرگذاری است اما از لحاظ بدنی عقب است که سعی می کنم خیلی زود به شرایط کلی تیم نزدیک شود.

بازیکن سابق تیم ملی درباره تقدیری که چندی پیش از علی کریمی صورت گرفته بود نیز گفت: سه روز پیش بود که فردوسی پور تماس گرفتند تا دیداری با بچه های رسانه داشته باشیم. آنجا یک مراسم تقدیر از علی آقا بود و در جو صمیمی و خوبی این مراسم صورت گرفت. لذت بردیم از دیدار با دوستان قدیمی و خصوصا علی کریمی که از بزرگان فوتبال ماست.

 

گل محمدی درباره آینده اش در پرسپولیس گفت: برای فصل بعد قرارداد دارم و فصل بعد هم اینجا خواهم بود.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان صحبت هایش درباره بحث حضور انصاریفرد در این تیم گفت: چند جلسه با باشگاه درباره نقل و انتقالات داشتم و خیلی اصرار داشتند که لیست نفرات فصل بعد را از الان بدهیم و نفراتی که از جمع ما جدا می‌شوند. این یک کار حرفه ای است که باشگاه انجام بدهد و بخواهد از سرمربی اما من گفتم تا بازی ها تمام نشده وارد نقل و انتقالات نخواهیم شد و اینقدر بازی ها حساس هست که دلیلی ندارد از الان ذهن بازیکنان را درگیر این مسائل کنیم. هیچ صحبتی با کریم انصاریفرد نشده و او بازیکن بزرگی است و هر تیمی دوست دارد از ایشان استفاده کند اما تا این لحظه صحبتی با او نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.