کد خبر : 2712
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 12:21

مختومه شدن تعداد ۱۳ فقره پرونده قتل در استان زنجان با صلح و سازش

مختومه شدن تعداد ۱۳ فقره پرونده قتل در استان زنجان با صلح و سازش
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام صادقی نیارکی رییس کل دادگستری در همایش شورا‌های حل اختلاف زنجان با تبریک هفته قوه قضاییه و تشکر از زحمات اعضای شورای حل اختلاف گفت:شورا‌های حل اختلاف یک مولودی مبارک در قوه قضاییه بود که امروز توفیقات بسیار خوبی در سطح کشور بهم راه داشته است . او با

Print Friendly, PDF & Email
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام صادقی نیارکی رییس کل دادگستری در همایش شورا‌های حل اختلاف زنجان با تبریک هفته قوه قضاییه و تشکر از زحمات اعضای شورای حل اختلاف گفت:شورا‌های حل اختلاف یک مولودی مبارک در قوه قضاییه بود که امروز توفیقات بسیار خوبی در سطح کشور بهم راه داشته است .

او با بیان اینکه در طول یک سال گذشته تعداد ۱۳ فقره پرونده قتل در استان با صلح و سازش مختومه شده که نقش شورا‌های حل اختلاف در این امر ارزشمند و اثر گذار بوده است.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه تلاش مضاعف و بی منت از ویژه گی‌های بارز اعضای شورای حل اختلاف بوده بطوریکه یک چهارم پرونده‌های دادگستری استان به دوش این نهاد مردمی است و خروجی بسیار خوبی داشته و ما هم وظیفه داریم در وسع خود پیگیر مشکلات شما اعضای شورای حل اختلاف باشیم .
صادقی نیارکی افزود:روایات فراوانی در تبیین اهمیت اصلاح ذات البین وجود دارد که این نشان از جایگاه بالای کار شما دارد و اینجاست ارزش کار شما که با هیچ چیزی قابل جبران نیست و قدر این توفیق را بدانید .
او از ایجاد صندوق رفاه ویژه اعضای شورای حل اختلاف در استان خبر داد و اظهار کرد:بنده تمام تلاش خود را تا جایی که اختیارات قانونی اجازه می‌دهد برای پیگیری مشکلات شما بکار خواهم گرفت.
صادقی نیارکی از احداث ساختمان شورای حل اختلاف در زنجان خبر داد و گفت:این ساختمان در مساحت ۴هزار متر مربع در حال احداث است که امیدواریم با افتتاح این ساختمان مشکل مکان شورای حل اختلاف برطرف شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.