کد خبر : 2887
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399 - 13:28

ثبت دو رکورد تولید در ناحیۀ نورد سرد

ثبت دو رکورد تولید در ناحیۀ نورد سرد
Print Friendly, PDF & Email

با تلاش کارکنان ناحیۀ نورد سرد، رکورد تولید محصول قلع اندود در خط اسیدشویی ۱ و رکورد ماهانۀ تولید در خط اسکین پاس ۲ ناحیۀ نورد سرد به ثبت رسید.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : کسب رکورد تولید محصول قلعاندود در خط اسیدشویی ۱ ناحیۀ نورد سرد
رئیس خط اسیدشویی ۱ از کسب رکورد تولید محصول قلعاندود در خط اسیدشویی ۱ ناحیۀ نورد سرد در خردادماه سال جاری خبر داد.
محسن استکی گفت: تلاشگران خط اسیدشویی شمارۀ ۱ با تولید ۱۳ هزار و ۶۳۹ تن محصول قلعاندود، در خردادماه سال جاری رکورد قبلی تولید این محصول را که مربوط به اسفند ماه سال ۱۳۹۸ و به میزان ۱۱ هزار و ۹۶۰ تن بود، به میزان ۱۶۷۹ تن افزایش دادند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ثبت رکورد فوق، تولید واحد اسیدشویی ۱ در ماه جاری ۷ درصد بیشتر از ظرفیت اسمی خط بوده است.
استکی افزود: در همین ماه، شاخص بهرهوری واحد (IU) به عدد ۸۸.۹۳ رسید که پیش از این بیشترین مقدار این پارامتر مربوط به فروردین ماه ۹۷ و رقم ۸۸.۵ بوده است.
کسب رکورد ماهانۀ تولید در خط اسکین پاس ۲ نورد سرد
به گزارش خبرنگار فولاد، عبدالرحیم صادقی، رئیس خطوط اسکین پاس و تمپرمیل ناحیۀ نورد سرد نیز از کسب رکورد ماهانۀ تولید در خط اسکین پاس ۲ ناحیۀ نورد سرد خبر داد.
وی با بیان اینکه تولید خط اسکین ۲ در خردادماه ۱۳۹۹ به ۵۲ هزار و ۸۰۰ تن رسید، گفت: رکورد قبلی واحد ۵۱ هزار و ۵۵۰ تن در شهریورماه سال گذشته بوده است.
صادقی تصریح کرد: این موفقیت در شرایطی به دست آمده که تولید خردادماه سبد متنوعی از محصولات شامل محصولات ویژه برای بدنۀ نمایان خودرو (MB)، محصول صادراتی و محصول فروش مستقیم بوده است.
رئیس خطوط اسکین پاس و تمپرمیل ناحیۀ نورد سرد اظهار داشت: خط اسکین یکی از فرایندهای اصلی زنجیرۀ تولید محصولات سرد است و توانایی تولید محصولات با عرض حداکثر ۱۶۸۰ میلیمتر و ضخامت ۰.۳ تا ۳ میلیمتر را دارد.
این گزارش حاکی است در پی کسب این موفقیتها مسئولین خطوط اسیدشویی و اسکین پاس از حمایت صمیمانه مجموعۀ مدیریت ناحیۀ نورد سرد، همکاری گروه فنی تولید و تعمیرات نورد سرد، واحد برنامهریزی تولید نورد سرد و تمامی همکاران در دیگر واحدهای مرتبط که خطوط تولید را آماده به کار نگه داشتند و از بروز هرگونه توقف ناخواسته پیشگیری کردند، قدردانی نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.