کد خبر : 2979
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1399 - 14:23

لاکچری سواری بعد از لاکچری نشینی در شرکت وابسته به صندوق بازنشستگی

لاکچری سواری بعد از لاکچری نشینی در شرکت وابسته به صندوق بازنشستگی
Print Friendly, PDF & Email

شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) یکی از شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری با بیش از ۱۶ کارخانه در ۱۳ استان کشور و با ۱۰ هزار کارگر در سراسرکشور است که به گفته مسئولان این هلدینگ هم اکنون ۳۵ درصد از بازار محصولات لبنی را در تصاحب دارد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) یکی از شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری با بیش از ۱۶ کارخانه در ۱۳ استان کشور و با ۱۰ هزار کارگر در سراسرکشور است که به گفته مسئولان این هلدینگ هم اکنون ۳۵ درصد از بازار محصولات لبنی را در تصاحب دارد.

 

درحال حاضر مدیریت این شرکت عظیم لبنی برعهده عبداله قدوسی که خود نماینده شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در هیات مدیره این شرکت است می‌باشد.

 

در گزارش قبلی نبض بازار به این پرداختیم که قدوسی مدیرعامل این شرکت بدون پرداخت هزینه ای در ملک متعلق به این شرکت در محله لاکچری زعفرانیه تهران سکونت دارد. اما اکنون به رغم گذشت چند ماه از آن گزارش و رسانه ای شدن این موضوع نه تنها پاسخ شایسته ای از این شرکت به افکار عمومی ندیدیم بلکه حالا خبر می‌ر‌سد، ماشینی که آقای قدوسی از آن استفاده می‌کند ماشین لاکچری “اوپتیما نیو” به قیمت تقریبی ۱ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید:

لاکچری نشینی به سبک مدیرعامل صنایع شیر ایران!

اما این همه ماجرا نیست چرا که با نگاهی به وضعیت صورت مالی شرکت مذکور متوجه آن می‌شویم که شرکتی که سابقا در وضعیت سوددهی قرار داشته درحال حاضر به زیان دهی رسیده است و شرکت صنایع شیر پگاه اصفهان (با نماد غشصفا) که از آن به عنوان برترین شرکت بورسی این هلدینگ یاد میشود در طول یک ماه اخیر که تاریخی ترین روزهای بورس را پشت سر گذاشتیم ارزش هر سهمش به میزان ۲۵ درصد با کاهش روبرو شده است.

 

همه این موارد را درکنار این واقعیت بگذارید که در حال حاضر دریافتی بعضی از مدیران و معاونینی بازنشسته ای که یار غار قدوسی بوده اند ماهیانه به مبلغ ۳۰ الی ۳۵ میلیون تومان می‌رسد.

ازآنجا که با گذشت چندماه شاهد هیچ تغییری مثبتی در این شرکت نیستیم جا دارد افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی که خود را امانتدار اندوخته‌های بازنشستگان عنوان می‌دارد به افکار عمومی پاسخ دهد که تا چه مدتی قرار است مدیران نالایق کنونی با مصادره به مطلوب اموال این شرکت برای استفاده شخصی خود، زحمات هزاران کارگر زحمت این شرکت عظیم را برباد هوا کنند؟

 

از پشت پرده ها بیشتر خواهید شنید با ما همراه باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.