کد خبر : 2975
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1399 - 14:18

رونمایی از مزدا ۳ مدل ۲۰۲۱ – خودروی محبوب ژاپنی + عکس

رونمایی از مزدا ۳ مدل ۲۰۲۱ – خودروی محبوب ژاپنی + عکس
Print Friendly, PDF & Email

موتورهای قابل سفارش برای خودروی محبوب مزدا ۳ توسط کمپانی ژاپنی تولیدکننده آن بطور رسمی معرفی شد. کلاس سدان این خودرو در حالت پایه با موتور خانواده اسکای اکتیو جی ارائه می شود که این تپنده ۴ سیلندر ۲ لیتری برابر با ۱۵۵ اسب بخار خروجی دارد و گشتاور آن نیز برابر با ۱۵۰ پوندفوت(۲۰۳ نیوتن متر) است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده :  رونمایی از مزدا ۳ مدل ۲۰۲۱ – خودروی محبوب ژاپنی ، موتورهای قابل سفارش برای خودروی محبوب مزدا ۳ توسط کمپانی ژاپنی تولیدکننده آن بطور رسمی معرفی شد. کلاس سدان این خودرو در حالت پایه با موتور خانواده اسکای اکتیو جی ارائه می شود که این تپنده ۴ سیلندر ۲ لیتری برابر با ۱۵۵ اسب بخار خروجی دارد و گشتاور آن نیز برابر با ۱۵۰ پوندفوت(۲۰۳ نیوتن متر) است.

 رونمایی از مزدا 3 مدل 2021 - خودروی محبوب ژاپنی + عکس

علاوه بر این، موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ پوندفوت و همچنین نمونه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۸۶ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۸۶ پوندفوت نیز جز گزینه های تایید شده برای تریم ها و کلاس های مختلف مزدا ۳ هستند.

 

مدتی قبل در گروه خودروی عصرایران به معرفی مزدا ۳ اسپرت جی تی ۲۰۲۰ پرداختیم که از موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند. جزئیات بیشتر را اینجا مطالعه کنید.

 رونمایی از مزدا 3 مدل 2021 - خودروی محبوب ژاپنی + عکس

هم اکنون عرضه سدان مزدا ۳ مدل ۲۰۲۱ اسپرت با موتور ۲.۵ لیتری توربو برای بازار آمریکا تایید شده که در شرایط استفاده از سوخت مخصوص با عدد اکتان ۹۳؛ پیشرانه مزدا ۲۳ اسب بخار و ۱۰ پوندفوت گشتاور دیگر را نیز آزاد خواهد کرد تا مجموع خروجی این نمونه به ۲۵۰ اسب بخار و گشتاور به ۳۲۰ پوندفوت برسد. این محصول برای بازار آمریکا به طور ویژه با سامانه تمام چرخ محرک ارائه شده است.

 

از امکانات کابین مزدا ۳ با موتور ۲.۵ توربو می توان مونوروف برقی، نمایشگر اصلی تنظیمات سرگرمی ۸.۸ اینچی، تعویض دنده پشت فرمان، ۱۲ اسپیکر از برند حرفه ای “بوز”، نمایشگر هدآپ، پشتیبانی از اندروید اوتو و اپل کارپلی، گرمکن صندلی ها و آینه های جانبی، برف پاک کن اتوماتیک و … اشاره کرد.

 رونمایی از مزدا 3 مدل 2021 - خودروی محبوب ژاپنی + عکس

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده، چراغ جلوی تطبیقی، هشدار خروی از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط برای آن تایید شده است.

 

به رغم تایید اطلاعات هنوز تصاویر دقیقی از طراحی نمای جانبی، عقب و کابین این محصول ارائه نشده است.

 

از پشت پرده ها بیشتر خواهید شنید با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید

اعلام قیمت جدید کلیه محصولات زامیاد اعلام شد + جدول

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.