کد خبر : 3586
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1399 - 19:36

ماشین میلیاردی و لاکچری احسان علیخانی لو رفت + عکس ماشین

ماشین میلیاردی و لاکچری احسان علیخانی لو رفت + عکس ماشین
Print Friendly, PDF & Email

انتشار تصویر ماشین میلیاردی احسان علیخانی، مجری و تهیه کننده مسابقه تلویزیونی عصر جدید حسابی مورد توجه قرار گرفت و در حال دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی مختلف است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : انتشار تصویر ماشین میلیاردی احسان علیخانی ، مجری و تهیه کننده مسابقه تلویزیونی عصر جدید حسابی مورد توجه قرار گرفت و در حال دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی مختلف است. احسان علیخانی این روزها به واسطه حضور در برنامه عصر جدید که روی آنتن شبکه سه سیما می رود زیر ذره بین است و به تازگی تصویر ماشین میلیاردی احسان علیخانی لو رفته است. احسان علیخانی در سینما نیز با سمت تهیه کننده فعالیت دارد.

ماشین احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

2

احسان علیخانی و مادرش

بازی احسان علیخانی در تیم پرسپولیس

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان ۱ سال در تیم نوجوان پرسپولیس و ۱ سال سایپا بازی کرد و بعلت ۳ بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

احسان علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اینک مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های زنده تلویزیونی پر بیننده ای چون ماه عسل درسال های اخیر بوده اسـت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.