کد خبر : 4188
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399 - 17:02

حضور فعال هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در سمپوزیوم فولاد کیش

حضور فعال هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در سمپوزیوم فولاد کیش
Print Friendly, PDF & Email

با حضور شرکت های تابعه، شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان در سمپوزیوم فولاد کیش به معرفی زنجیره فولادی این هلدینگ پرداخته است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , روابط عمومی گروه مالی گردشگری، شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، احیاء استیل فولاد بافت و مجتمع فولاد صنعت بناب به منظور معرفی زنجیره از معدن تا محصول فولادی در قالب شرکت هلدینگ صنایع و معادن ماهان در سمپوزیوم فولاد کیش که از ۱۴ تا ۱۶ مهرماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد، حضوری فعال داشتند.
شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان بازوی اجرایی زنجیره فولادی در بخش معدن است که در حال حاضر از معدن شماره ۵ گل گهر عملیات استخراج را انجام می دهد و از پروژه های ظرفیت ساز اقتصادی این هلدینگ محسوب می شود.
شرکت احیاء استیل فولاد بافت که در حال حاضر فاز اول آن برای تولید هشتصد هزار تن آهن اسفنجی با قابلیت افزایش تا یک میلیون در سال است و فاز دوم این کارخانه به عنوان یک پروژه بزرگ ملی در منطقه جنوب شرق کشور ، احداث کارخانه تولید برسون گرم آهن اسفنجی به ظرفیت هشتصد هزار تن و کارخانه گندله سازی به ظرفیت دو و نیم میلیون تن در سال است.
مجتمع فولاد صنعت بناب در ادامه ی این زنجیره فولادی به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات فولادی در بخش خصوصی کشور با دارا بودن دو واحد ذوب و ریخته گری قوس و القایی و همچنین برخورداری از هفت خط نوردی تولید انواع شمش فولادی، میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی با توان تولید سالانه بیش از دو میلیون و ۴۵۰ هزارتن در سال است که طرح های توسعه آن نیز در حال اجرایی شدن است .
شایان ذکر است که شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان (سهامی عام) به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی گردشگری، باهدف سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های تخصصی حوزه صنعت و معدن کشور تاسیس شده است. این هلدینگ، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ با هدف رشد و اعتلای صنعت و معدن کشور آغاز کرده و هدف نهایی آن سرمایه گذاری در صنایع و معادن به امید تبدیل شدن به قطبی مؤثر در تحقق بخشیدن به اهداف چشم انداز بیست ساله در این حوزه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.