کد خبر : 4333
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 - 14:37

افزایش ۴۰ درصدی تولید و ۳۰ درصدی صادرات فولاد بناب در سال جهش تولید

افزایش ۴۰ درصدی تولید و ۳۰ درصدی صادرات فولاد بناب در سال جهش تولید
Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب از رشد ۴۰ درصدی تولید و افزایش ۳۰ درصدی صادرات در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، بابک علیزاد شهیر گفت: در نیمه نخست سال جاری شاهد جهش تولید چند باره رکورد تولید محصولات فولادی در مقایسه با سال های قبل بودیم.
وی افزود: تولید روزانه با تناژ ۲۵۰۰ تن در خطوط نورد با سه ونیم خط فعال و همچنین رکورد ۳۹۷۱ تن روزانه ذوب و نورد روزانه برای نخستین بار از زمان فعالیت این مجتمع انجام شده است.

علیزاد شهیر ادامه داد: با اصلاحات لازم در فرآیندهای تولید، مباحث اقتصادی و بازرگانی ، رکورد تولید این مجتمع در نیمه نخست امسال به ۳۶۷ هزار و ۷۸۴ تن ثبت شد که این میزان تولید در تاریخ تاسیس این شرکت بی سابقه بوده ضمن اینکه افزایش ۴۰ درصدی را نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد بودیم.


وی درباره صادرات مجتمع فولاد صنعت بناب نیز گفت: در شش ماه نخست سال جاری ۳۱ هزار تن محصول به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشت. با برنامه ریزی صورت گرفته، میزان صادرات در نیمه دوم امسال بیش از این میزان خواهد بود و در این زمینه مذاکرات و اقداماتی انجام شده است.

 


علیزاد شهیر کشورهای همسایه وآسیای میانه را از عمده بازارهای هدف نام برد و افزود: عمده محصولات صادراتی مجتمع به کشورهای عراق، سوریه، ارمنستان و آذربایجان ارسال شده ضمن اینکه توسعه بازار صادراتی را نیز پیگیر هستیم که افغانستان، کشورهای حاشیه خزر و کشورهای عربی نیز از متقاضیان محصولات ما به سبب کیفیت بالا و تولید مطابق با استانداردهای جهانی هستند .

مجتمع فولاد صنعت بناب یکی از شرکت های فولادی زیرمجموعه هلدینگ گروه مالی گردشگری با دو واحد ذوب و ریخته گری و خطوط متعدد نورد است که محصولاتی اعم از شمش فولادی، میلگرد از سایز ۸ تا ۳۲ در گریدهای مختلف، تیرآهن و نبشی تولید می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.