کد خبر : 4736
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1399 - 14:52

جولان یک خبرنگار دست چندم در صندوق بازنشستگی/ از آگهی های چند صد میلیونی تا درو پست های مدیریتی

جولان یک خبرنگار دست چندم در صندوق بازنشستگی/ از آگهی های چند صد میلیونی تا درو پست های مدیریتی
Print Friendly, PDF & Email

محمد حیدری مدیر مسئول سایت دست چندم رویداد و اقتصاد ۲۴ بعد از حضور محمد شریعتمداری و پیام برازجانی در وزارت کار، این روزها و بعد از انتصاب اکبر افتخاری به مدیرعاملی صندوق بازنشستگی در این وزارتخانه و این صندوق متعلق به بازنشستگان جولان می دهد. وی علاوه بر اینکه عضو موظف هیئت مدیره سیمان ابیک است، به عنوان عضو موظف هیئت مدیره هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز نیز منصوب شده است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , جولان محمد حیدری در وزارت کار به اینجا ختم نمی شود و اکثر شرکت های زیر مجموعه وزارت کار با فشار حیدری و برازجانی موظف به دادن آگهی به این سایت های وابسته به این شخص شده اند.

بررسی سایت های رویداد ۲۴ و اقتصاد ۲۴ نشان می دهد در حال حاضر در سایت اقتصاد ۲۴ آگهی های بانک رفاه، شرکت ملی مس ایران، بیمه ملت، واسپاری بیمه ملت، فجر جهاد ، نفت ایرانول، نفت پاسارگاد و شیر پگاه که همگی از زیر مجموعه های وزارت کار هستند به این سایت دست چندم آگهی می دهند که این اگهی ها در صفحه اول این سایت موجود است.

لازم است نهادهای نظارتی به نحوه پست گرفتن پی در پی این خبرنگار تحصیل کرده علوم سیاسی و درو کردن آگهی ها ورود کنند و مشخص نمایند در حالی که رسانه های معتبر کشور یکی پس از دیگری بخاطر عدم تامین مخارج تعطیل می شوند چگونه محمد حیدری توانسته با رانت آگهی های زیر مجموعه وزارت کار را از آن خود کند.

رتبه سایت رویداد ۲۴ طبق رده بندی الکسا در ایران ۱۲۴۰ می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.