کد خبر : 2308
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 8:32

تمایل اتحادیه اروپا برای ممنوعیت ورود آمریکایی‌ها

تمایل اتحادیه اروپا برای ممنوعیت ورود آمریکایی‌ها
Print Friendly, PDF & Email

شورهای اتحادیه اروپا به دلیل عملکرد ضعیف آمریکا در مقابله با کرونا تمایل به تعلیق روند ورود مسافران ایالات متحده به خاک این کشورها را دارند. به گزارش ایسنا،‌ به نقل از خبرگزاری رویترز روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که با استناد به فهرست پیش‌نویس منتشر شده از مسافران ورودی به اتحادیه اروپا، کشورهای عضو این

Print Friendly, PDF & Email

شورهای اتحادیه اروپا به دلیل عملکرد ضعیف آمریکا در مقابله با کرونا تمایل به تعلیق روند ورود مسافران ایالات متحده به خاک این کشورها را دارند.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از خبرگزاری رویترز روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که با استناد به فهرست پیش‌نویس منتشر شده از مسافران ورودی به اتحادیه اروپا، کشورهای عضو این اتحادیه تمایل دارند که ورود مسافران آمریکایی به خاکشان را ممنوع و یا تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در بیاورند.

با توجه به کاهش محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های قرنطینه به منظور احیای اقتصاد آسیب دیده‌ی کشورهای اروپایی،‌ این تصمیم اتحادیه اروپا ناشی از عملکرد ضعیف ایالات متحده در کنترل و مقابله با کروناویروس اتخاذ شده است.

بیش از ۱۲۰ هزار آمریکایی از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان، جان خود را از دست داده‌اند که این آمار بیش از هر کشور دیگری در جهان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.