کد خبر : 2357
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 9:11

پتروشیمی میاندوآب، فردا افتتاح می‌شود

پتروشیمی میاندوآب، فردا افتتاح می‌شود
Print Friendly, PDF & Email

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: پتروشیمی میاندوآب که یکی از طرح‌های فاخر اجرا شده توسط دولت تدبیر و امید است، فردا پنجشنبه با حضور ویدئوکنفرانسی حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران افتتاح می‌شود. محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: با افتتاح پتروشیمی میاندوآب، این شهرستان نیز وارد نقشه

Print Friendly, PDF & Email

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: پتروشیمی میاندوآب که یکی از طرح‌های فاخر اجرا شده توسط دولت تدبیر و امید است، فردا پنجشنبه با حضور ویدئوکنفرانسی حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران افتتاح می‌شود.

محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: با افتتاح پتروشیمی میاندوآب، این شهرستان نیز وارد نقشه جغرافیای پتروشیمی ایران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح مهم، اشتغال‌زایی خوبی در منطقه ایجاد می‌شود، گفت: این واحد با ظرفیت تولید سالانه ۱۴۰ هزار تن پلی اتیلن سنگین به خط اتیلن غرب متصل می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: سرمایه‌گذاری ارزی طرح معادل ۴۰ میلیون یورو و سرمایه‌گذاری ریالی آن نیز هشت هزار میلیارد ریال است.

شهریاری اظهار داشت: با افتتاح این طرح برای نزدیک به ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: نقش آفرینی این طرح در جهش تولید، رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری بسیار موثر است و با توسعه صنایع پایین دستی می‌توان بیش از پیش در مسیر رونق تولید گام برداشت.

طرح پتروشیمی میاندوآب همراه با پتروشیمی مهاباد در سال ۱۳۸۳ به عنوان یکی از طرح‌های ملی دولت در منطقه کلنگ‌زنی و در همان سال نیز زمین مورد نیاز برای اجرای طرح تامین و دیوار کشی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.