کد خبر : 2437
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 10:19

هزاران نفر در تل‌آویو علیه اشغال کرانه باختری تظاهرات کردند

هزاران نفر در تل‌آویو علیه اشغال کرانه باختری تظاهرات کردند
Print Friendly, PDF & Email

تهران- ایرنا- هزاران نفر سه‌شنبه شب در شهر تل‌آویو علیه طرح الحاق کرانه باختری و دره اردن به سرزمین‌های اشغالی تظاهرات اعتراضی برگزار کردند. به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، حدود دو هزار نفر در میدان رابین واقع در مرکز تل‌آویو علیه این طرح رژیم صهیونیستی دست به تجمع زدند. در این تظاهرات که با شعار

Print Friendly, PDF & Email
تهران- ایرنا- هزاران نفر سه‌شنبه شب در شهر تل‌آویو علیه طرح الحاق کرانه باختری و دره اردن به سرزمین‌های اشغالی تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، حدود دو هزار نفر در میدان رابین واقع در مرکز تل‌آویو علیه این طرح رژیم صهیونیستی دست به تجمع زدند.
در این تظاهرات که با شعار «نه به الحاق و آری به اقتصاد و امنیت» برگزار شد، معترضان با الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی مخالفت کردند.
برگزارکنندگان این تظاهرات گفتند: مردم می‌گویند که اکنون زمان هزینه کردن میلیاردها پول برای الحاق کرانه باختری نیست. زمان آن رسیده که این پول‌ها را برای ما بیکاران هزینه و سرمایه‌گذاری کنید.
رژیم صهیونیستی قصد دارد بخش‌هایی از کرانه باختری رود اردن را که در جنگ ۱۹۶۷ میلادی به اشغال در آورده، به قلمرو خاکی خود ضمیمه کند.
طرح صلح «دونالد ترامپ» که به «معامله قرن» معرفی شده است، چند ماه پیش منتشر و موجب خشم فلسطینیان و رد آن از سوی جامعه بین‌المللی شد
بر اساس این طرح، رژیم صهیونیستی مجاز می‌شود تا شهرک‌های کرانه باختری و منطقه راهبردی دره اردن را به سرزمین‌های اشغالی الحاق کند.
برخی کشورهای اروپایی تهدید کرده‌اند که در صورت اجرای تصمیم رژیم اسرائیل برای الحاق کرانه باختری، اساس روابط خود با تل آویو را تغییر خواهند داد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.