کد خبر : 2525
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 11:45

کاهش ۸ درجه‌ای دما در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور

کاهش ۸ درجه‌ای دما در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور
Print Friendly, PDF & Email

تهران- ایرنا- کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوای کشور در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شمال‌شرق کشور از روز شنبه هفته آینده خبر داد. «کبری رفیعی» روز چهارشنبه در خصوص وضعیت آب و هوای کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: برای امروز در شمال‌شرق و شرق کشور در برخی ساعت‌ها

Print Friendly, PDF & Email
تهران- ایرنا- کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوای کشور در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شمال‌شرق کشور از روز شنبه هفته آینده خبر داد.
«کبری رفیعی» روز چهارشنبه در خصوص وضعیت آب و هوای کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: برای امروز در شمال‌شرق و شرق کشور در برخی ساعت‌ها وزش باد شدید پیش بینی می‌شود این وضعیت در شهر زابل با گرد و خاک و کاهش دید همراه است.
بر اساس توضیحات کارشناس سازمان هواشناسی از بعدازظهر فردا (پنجشنبه) و همچنین روز جمعه با نفوذ جریانات خنک شمالی، در سواحل شمالی و شمال‌غرب کشور دما کاهش خواهد یافت.
رفیعی ادامه داد: از روز شنبه و یکشنبه هفته آینده در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شمال‌شرق کشور نیز شاهد کاهش نسبی دما بین ۵ تا ۸ درجه هستیم، همچنین دریای خزر از فردا (پنج شنبه)  تا روز شنبه مواج است.
بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی آسمان تهران صاف همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.