کد خبر : 2633
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 9:18

انتقاد دبیرکل نجباء از بازداشت نیروهای الحشد الشعبی

انتقاد دبیرکل نجباء از بازداشت نیروهای الحشد الشعبی
Print Friendly, PDF & Email

بغداد – ایرنا – حجت الاسلام و المسلمین «اکرم الکعبی»، دبیرکل جنبش نجباء در توییتی با انتقاد شدید از حوادث پنجشنبه شب بغداد و بازداشت شماری از نیروهای الحشد الشعبی خطاب به مسببان آن گفت: جهت‌گیری خود را برملا کردید، پس چه بهتر که توهم نداشته باشید. وی روز شنبه در توییتی نوشت: مردان الحشد

Print Friendly, PDF & Email

بغداد – ایرنا – حجت الاسلام و المسلمین «اکرم الکعبی»، دبیرکل جنبش نجباء در توییتی با انتقاد شدید از حوادث پنجشنبه شب بغداد و بازداشت شماری از نیروهای الحشد الشعبی خطاب به مسببان آن گفت: جهت‌گیری خود را برملا کردید، پس چه بهتر که توهم نداشته باشید.

وی روز شنبه در توییتی نوشت: مردان الحشد الشعبی و سایر نیروهای امنیتی عراق شرکای خون و جهاد هستند و شما نمی‌توانید بین آنها فتنه برانگیزید.

نیروهای مبارزه با تروریسم عراق پنجشنبه شب به مقر تیپ ۴۵ الحشد الشعبی وابسته به جنبش کتائب حزب ‌الله در منطقه «الدوره»  در بغداد حمله کرده و دستکم ۱۳ نفر از اعضای آن را بازداشت کردند.

این نیروها ساعاتی پس از دستگیری آزاد شدند.

حجت الاسلام الکعبی در بخشی دیگری از این توییت با انتقاد از قصد برخی سیاستمداران برای استقراض پول از کشورهای خارجی، خطاب به آنها گفت: عراق را گریبانگیر بدهی‌هایی نکنید که حاکمیت و استقلال کشور را زیرپا می‌گذارد.

دبیرکل نجباء افزود: استقراض پول از بیگانگان که شما در پی آن هستید نوعی استعمار نوین و در واقع به منزله بدهی به استعمارگر کارکشته است.

وی خاطرنشان کرد که بیگانگان به واسطه همین پول، کالاهایی را به ما خواهند فروخت که خریدار ندارد و کشور را گروگان این بدهی‌ها خواهند کرد.

حجت الاسلام الکعبی نتیجه این فرایند را اشغالگری غیر مستقم برشمرد و گفت: این یک سیاست نخ‌نما شده است که متاسفانه در کشوری اجرا می‌شود که شعار استقلال و حاکمیت ملی را برافراشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.