کد خبر : 2673
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 10:49

نظرسنجی؛ مجیدی درست می گوید یا نکونام؟

نظرسنجی؛ مجیدی درست می گوید یا نکونام؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش” ورزش سه” حوالی غروب روز گذشته بود که فرهاد مجیدی در یک پست اینستاگرامی اقدام به دادن کدهایی علیه اتفاقات بازی فولاد و استقلال کرد که با اخراج او و دو بازیکن استقلال به اتمام رسید. مجیدی که قبلا نشان داده چندان ابایی از رویارویی با همکاران و مربیان سابقش ندارد اینبار هم

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش” ورزش سه” حوالی غروب روز گذشته بود که فرهاد مجیدی در یک پست اینستاگرامی اقدام به دادن کدهایی علیه اتفاقات بازی فولاد و استقلال کرد که با اخراج او و دو بازیکن استقلال به اتمام رسید. مجیدی که قبلا نشان داده چندان ابایی از رویارویی با همکاران و مربیان سابقش ندارد اینبار هم با استفاده از تریبون مورد علاقه اش (اینستاگرام) اقدام به دادن کدهایی کرد که جوادنکونام سرمربی فولاد را با سیدمهدی سیدعلی داور بازی چهارشنبه شب به هم وصل می کرد.

این اقدام فرهادمجیدی با واکنش نه چندان تند جوادنکونام توام شد. او که در مصاحبه ای حضور پیدا کرده بود سعی کرد با برشمردن چند نکته فنی این موضوع را القا کند که مجیدی صلاحیت هدایت استقلال را ندارد.

این شرایط با توجه به آنکه مجیدی مبادرت به انجامش کرده در حوزه مسایل حاشیه ای فوتبال قلمداد می شود انتظار از کمیته انضباطی و مسئولان امر این است که سریعا به ماجرا  ورود کرده و درمورد این ادعا تحقیقات لازم را بعمل بیاورند حتی اگر ثابت شده باشد قضاوت سیدعلی تاثیرچندانی در نتیجه بازی نداشته و او قانون را اجرا کرده است.

هرچند در موارد قبلی فوتبال ایران برای حل و فصل و تحقیق و مسایلی مثل آنچه مجیدی ادعا کرده چندان کوشا و علاقمند نبوده   اما حداقل انتظار می رود که هم مجیدی مسئولیت حرفهایش را بپذیرد و هم مراجع قضایی فدراسیون فوتبال ورود اولیه ای به ماجرا بکنند.

در مرتبه های قبلی و موارد مشابه ارکان قضایی فوتبال ایران چندان علاقمند به واکاوی در ماجراها و ادعاهایی این مثل نبوده و سعی شده کل ماجرا با شیخوخیت و آشتی کنان پایان پیدا کند اما با توجه به اینکه اینبار این صحبت ها در دوره ای مطرح شده که داعیه مبارزه با فساد در وزارت ورزش نیز برافراشته شده بدنیست ارکان مربوطه در جهت راستی آزمایی یا تحقیق درباره این ادعاها با طرفین گفت و گو کنند.

در این بین نظرات مخاطبان رشته ورزشی فوتبال شنیدنی و خواندنی است اگر چه آن ها سعی کردند در شبکه های اجتماعی مختلف نظرات خود را به زبان بیاورند اما برای آگاهی بیشتر از نظرات مخاطبان، ورزش سه این امکان را برای شما فراهم می کند درباره این جدل کلامی بین دو بازیکن شاخص دو دهه اخیر فوتبال ایران که در کسوت مربیگری حضور دارند نظر بدهید.

در زیر این پست نظرات خودتان را بنویسید. نظرات شما در سریعترین زمان ممکن به نمایش در خواهد آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.