کد خبر : 2884
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399 - 11:40

دستیابی به دومین رکورد تولید ماهانۀ آهن اسفنجی در شرکت فولاد سفیددشت

دستیابی به دومین رکورد تولید ماهانۀ آهن اسفنجی در شرکت فولاد سفیددشت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : به نقل از جمشید علی بابایی، مدیر عملیات و تکنولوژی و توسعۀ این شرکت با اعلام این خبر گفت: همکاران واحد احیا مستقیم شرکت در اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز توانسته بودند با تولید میزان قابل‌توجهی آهن اسفنجی در سال جاری مسیر دست‌یابی به اهداف سالانه را هموار کنند. وی در

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : به نقل از جمشید علی بابایی، مدیر عملیات و تکنولوژی و توسعۀ این شرکت با اعلام این خبر گفت: همکاران واحد احیا مستقیم شرکت در اردیبهشتماه سال جاری نیز توانسته بودند با تولید میزان قابلتوجهی آهن اسفنجی در سال جاری مسیر دستیابی به اهداف سالانه را هموار کنند.
وی در ادامه از عزم مجموعۀ فولاد سفیددشت برای دستیابی به تولید با ظرفیت نامی در سال جهش تولید خبر داد و با اشاره به روند روبهرشد اجرای پروژههای اساسی و جنبی شرکت، خاطرنشان کرد: با راهاندازی واحد تصفیۀ اولترافیلتراسیون، در سال جاری کل آب موردنیاز کارخانه از منبع پساب شهر بروجن تأمین میگردد.
مدیر واحد عملیات شرکت فولاد سفیددشت ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان و پیمانکاران مرتبط این شرکت و حمایت سهامداران (فولاد مبارکه و سازمان ایمیدرو) ابراز امیدواری کرد با گذر از مشکلات پیش رو میتوان همواره شاهد تولید مداوم و ایمن در بزرگترین واحد صنعتی استان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.