کد خبر : 3618
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 15:38

مردان پلید شب تاسوعا بازداشت شدند / دوربین های مداربسته چه صحنه هایی را شکار کردند

مردان پلید شب تاسوعا بازداشت شدند / دوربین های مداربسته چه صحنه هایی را شکار کردند
Print Friendly, PDF & Email

۲ زورگیر که در شب تاسوعا دست به سرقت مخوفی زده بودند به دام افتادند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری زورگیرانی خبر داد که شب تاسوعا اقدام به سرقت موتورسیکلت و تلفن همراه یکی از مالباختگان کرده بودند.

سرهنگ جهانشاه تیموری  اظهار کرد: روز قبل از تاسوعا حدود ساعت ۸ شب در خیابان نبرد جنوبی یک فقره زورگیری توسط دو متهم که حدود ۳۲ و ۳۵ ساله بودند به کلانتری ۱۳۲ نبرد اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: شهروندی که از آن زورگیری انجام شده بود حدود ۲۲ سال داشت و به مأموران پلیس گفت: زورگیران، موتور سیکلت و تلفن همراهش را از آن ربوده‌ و متواری شده‌اند.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: با بررسی دوربین‌های مداربسته محل زورگیری عوامل کلانتری متوجه می‌شوند که یک نفر از این سارقان سابقه دار است و چندین بار هم توسط عوامل کلانتری ۱۳۲ نبرد دستگیر شده بود.

زورگیری در شب تاسوعا/ متهمان سابقه دار دستگیر شدند

سرهنگ تیموری گفت: با هماهنگی مقام قضائی مأموران وارد مخفیگاه این متهمان می‌شوند و متهمان را در حال لخت کردن موتور سیکلت دستگیر می‌کنند. همچنین گوشی فرد مالباخته هم در جیب شلوار راکب موتور سیکلت بوده است که در محل کشف و شناسایی می‌شود.

وی در پایان گفت: این افراد به کلانتری انتقال داده می‌شوند و همچنین از ۵ نفر مالباخته هم که در روزهای گذشته اعلام کرده بودند تلفن همراهشان به وسیله دو متهم به سرقت رفته بود دعوت می‌شود تا سارقان را شناسایی کنند که مالباختگان هم بعد از حضور در کلانتری، سارقان را شناسایی کردند و پرونده برای طی مراحل قانونی به دستگاه قضائی منتقل شد.

 

منبع : رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.